REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć SPAR chce mieć na półkach 300 produktów pod marką własną

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 14-11-2011, 11:57
Sieć SPAR chce mieć na półkach 300 produktów pod marką własną
Francuski sklep sieci SPAR, fot. www.sparonline.fr

W tej chwili z logo SPAR dostępnych jest 179 produktów. Sieć widzi rosnący potencjał marki własnej. Dlatego właśnie w sklepach zrzeszonych pod logo sieci systematycznie zwiększa się portfolio tych produktów.

REKLAMA

W ostatnim czasie na sklepowych półkach pojawiły się ryż, kasza gryczana i bułka tarta. W ramach marki własnej planowane jest niebawem także wprowadzenie kukurydzy, groszku w puszce, keczupów oraz wód i napojów. Docelowo dostępnych ma być ok 300 pozycji asortymentowych z logo sieci w każdej kategorii zakupowej.

- Wiemy jaki potencjał na rynku mają marki własne, dlatego systematycznie inwestujemy w ten obszar - mówi Tomasz Wilkoń, dyrektor handlowy Spar Polska - Jesteśmy przekonani, że dzięki temu zyska zarówno nasza sieć, franczyzobiorcy ale przede wszystkim konsumenci.

Produkty marki własnej SPAR charakteryzują się atrakcyjną ceną oraz wysoką jakością. Zanim bowiem dany produkt trafi na półkę zostaje przetestowany - pod kątem jakościowym - przez specjalistów z sieci. Przy wyborze asortymentu marek własnych swój udział mają także właściciele sklepów, którzy sugerują które produkty warto wprowadzić. Brane są też pod uwagę wyniki sprzedaży poszczególnych produktów brandowych. Wszystko po to, aby marka SPAR była wyjątkowo atrakcyjna dla konsumenta.

- Wprowadzając do sprzedaży produkty marki własnej dbamy również o atrakcyjność wizualną opakowań - dodaje Rafał Walny, menadżer kategorii ds. marki własnej. - Efekty przynoszą także systematyczne akcje promocyjne budujące wśród klientów świadomość i zaufanie do towarów z naszym logo.

Przy tworzeniu produktów marki własnej SPAR Polska ma dużą swobodę. Może jednak korzystać z doświadczeń i rozwiązań, które sprawdziły się na świecie. Wzorem dla SPAR Polska są rozwiązania zastosowane w Austrii, gdzie produkty pod logo sieci generują od 30-40 proc. obrotów w sklepie.

SPAR jest największą na świecie siecią franczyzową sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 34 krajach na 5 kontynentach. SPAR Polska działa od 1996 roku, a od 2010 roku należy do jednej z największych grup dystrybucyjnych w kraju - Grupy Kapitałowej Bać-Pol.

Czytaj także: Sieć SPAR ma bardzo ambitne plany rozwoju marki własnej

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 546) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH