Sieć SPAR rozszerza asortyment o linię Przysmaki Europy
SPAR rozszerza swój asortyment o regionalne produkty pochodzące z różnych krajów europejskich, składające się na linię „Przysmaki Europy”.

Oferta początkowo obejmować będzie kilkadziesiąt produktów delikatesowych, w tym dań convenience, docelowo zwiększając liczbę proponowanych pozycji asortymentowych. Wśród produktów linii „Przysmaki Europy” będzie można znaleźć m.in. gamę serów, makaronów, deserów i dań gotowych z Włoch, hiszpańskich wędlin i kiełbas czy też holenderskich serów.
Importerem nowo oferowanych produktów jest partner dystrybucyjny sieci SPAR – firma Bać-Pol. Stanowi ona gwarancję oryginalności sprowadzanego asortymentu, jak również pewność nabywania wysokojakościowych produktów w przystępnych cenach. W niedalekiej przyszłości Bać-Pol planuje poszerzenie importowanych grup produktów o kolejne, m.in. przyprawy, kawy, herbaty i wina, co oznaczać będzie zwiększenie zasięgu współpracy o kolejne europejskie państwa.
SPAR jest franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy funkcjonują w 44 krajach, na 4 kontynentach. Ponad 13 tysięcy punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów. SPAR Polska obchodzi w tym roku 20-lecie istnienia w Polsce, jest obecny na polskim rynku od 1996 roku, a od 2010 roku należy do Grupy Kapitałowej Bać-Pol.
Jak informował Spar International, sprzedaż detalicznej Grupy Spar International w 2016 r. wyniosła 33,1 mld euro.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.