Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Spar: Stawiamy na lokalizacje, które przetrwają w konkurencyjnych warunkach

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 25-10-2011, 10:39
Sieć Spar: Stawiamy na lokalizacje, które przetrwają w konkurencyjnych warunkach
Od czasu połączenia z Grupą Kapitałową Bać-Pol sieć Spar Polska systematycznie zwiększa zyskowność sklepów

- Ponieważ zależy nam na rentowności placówek, stawiamy na sklepy dobre, oferujące najwyższą jakość i dysponujące odpowiednią powierzchnią. Musimy mieć pewność, że lokalizacja przetrwa w konkurencyjnych warunkach. Dlatego przed podjęciem współpracy sieć przeprowadza profesjonalne studium możliwości rozwoju sklepu - mówi Marzena Wilk, kierownik ds. rozwoju sieci Spar.

- Chcemy, żeby właściciele wiedzieli jaki w przyszłości dzięki nam mogą wygenerować obrót na sklepie. Zależy nam na odpowiedniej jakości naszej franczyzy. Służy temu również projekt sklepu, który otrzymuje każda nowo otwierana placówka. Projekt jest przygotowywany indywidualnie dla każdego właściciela i uwzględnia wszystkie uwarunkowania nowego sklepu - dodaje Marzena Wilk.

Jak podaje sieć, od czasu połączenia z Grupą Kapitałową Bać-Pol sieć Spar Polska systematycznie zwiększa zyskowność i wyniki sprzedaży swoich franczyzobiorców.

- Na początku franczyzobiorca otrzymuje wsparcie naszego kierownika operacyjnego. To on przygotowuje placówkę do otwarcia, przynajmniej raz w tygodniu spotykając się z właścicielem. Kierownik operacyjny pomaga we właściwym oznaczaniu promocji, stoisk i marki własnej, nadzoruje standardy Spar i układa współpracę z dostawcami. To człowiek z bardzo dużym doświadczeniem, który wychwytuje szczegóły, które mogą umknąć właścicielowi, a od takich szczegółów może zależeć powodzenie sklepu. To nieoceniona pomoc dla osób, które nigdy nie zajmowały się handlem, ale przydatna również doświadczonym handlowcom. Jako centrala bierzemy również na siebie otwarcie sklepu dbając o promocje cenowe, odpowiednie nagłośnienie wydarzenie i nadanie mu specjalnej oprawy - dodaje Piotr Kościółek, specjalista ds. rozwoju sieci Spar.

- Bardzo ważną rzeczą, jaką ma Spar to marka własna, dzięki której stajemy się też konkurencyjni dla dyskontów takich jak Lidl czy Biedronka. Z perspektywy czasu śmiało mogę stwierdzić, że Spar to doskonały partner franczyzowy - podsumowuje jeden z franczyzobiorców Maciej Antoniuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH