Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Sieć "Społem" ma o 1,2 tys. sklepów więcej od Biedronki

Jeśli chodzi o sklepy średniopowierzchniowe, Społem nie ma sobie równych w Polsce. Ma wciąż niemal 4 tys. sklepów - o 1,2 tys. więcej niż Biedronka, królowa dyskontów - czytamy w serwisie Money.

Sieć
fot. spolemwola.pl

Specjaliści uważają, że w sklepach Społem można czasem poczuć atmosferę PRL-u. Czynnych jest mało kas, ekspedientka może i się uśmiechnie, a może nie. Jednak nie ma się wrażenia, by ktoś się tam bardzo śpieszył. Może to zagadka sukcesu sieci? - zastanawia się money.pl.

Zdaniem Honoraty Popow z agencji POiNTB, siłą Społem są lokalizacje.

- Na pewno wiele osób chodzi do Społem z przyzwyczajenia. Sprzyja pewnie też liczba i lokalizacja tych sklepów. Marka kieruje ofertę do osób starszych, ma głównie produkty pierwszej potrzeby, nie idzie za trendami. Co ciekawe, Społem wcale nie wyróżnia się niskimi cenami - zauważa specjalista od wizerunku.

Więcej na Money.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Społem RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • abc 2018-05-10 18:08:10
    a zysk jakiś te Społem robią?
  • brum 2018-05-11 20:51:06
    Jeśli robią zysk to zostaje w Polsce a nie wyjeżdża do ...
  • Ktoś 2018-05-12 08:35:55
    Tylko są rozdrobnione, to nie jest jedną sieć. Przez to każda ze spółdzielni ma zaplecze biurowe więc muszą zarabiać na swoje centrale. Gdyby to była jedna organizacja z jedną centralą wtedy była by liczącym się graczem na rynku. Właśnie te lokalizacje to klucz do sukcesu. Niestety każda działa samodzielnie a nawet jak się łączą w grupę zakupową jak Grupa Zakupowa Południe to nadal zarobić muszą na kilku prezesów, kilka osób z działów handlowych, finansowych, kadrowych. A szkoda. Społem płacą podatki w Polsce i mądrze zarządzane mogłyby stanowić prawdziwą konkurencję dla Biedronce, Lidlów i innych.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.245.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.