Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Starbucks zmienia logo i wprowadza nowy koncept biznesowy

  • Autor: gazeta.pl
  • Data: 06-01-2011, 16:30
Sieć Starbucks zmienia logo i wprowadza nowy koncept biznesowy
fot. financial-report

Największa na świecie sieć kawiarni pokazała nowy logotyp, z którego znikły słowa "Starbucks" i "kawa". Ma to związek z planami ekspansji sieci na rynek spożywczy i sprzedaży produktów, w tym zupełnie niezwiązanych z kawą - informuje gazeta.pl.

Logo Starbucks zminia się ponieważ sieć chce zacząć sprzedawać pod swoją marką produkty spożywcze w sklepach i supermarketach. Jest możliwe, że wejdzie na rynek z innymi produktami, także niezwiązanymi z kawą.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH