Sieć Stokrotka chce się rozwijać przez akwizycje

Jak zapewniają władze sieci Stokrotka, celem strategicznym spółki na kolejne lata jest pozycja lidera segmentu supermarketów w Polsce. Stokrotka chce ją osiągnąć dzięki akwizycjom oraz intensywnemu rozwojowi organicznemu. Rocznie sieć ma się powiększać nawet o 40-50 nowych placówek.
- Obecnie w całej Polsce pod marką Stokrotka i Delima działa już 190 placówek, planujemy też dalszy intensywny rozwój - zapewnia Beata Gesche, wiceprezes zarządu sieci Stokrotka.
Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie, obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Jest właścicielem sieci 182 supermarketów Stokrotka oraz ośmiu delikatesów Delima.
Sklepy należące do Stokrotka - Stokrotka i Delima - zlokalizowane są na osiedlach mieszkalnych, w centrach miast i ciągach pieszych. Oprócz tradycyjnych placówek Stokrotka realizuje także projekty lokalnych centrów handlowych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!