REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć Tesco prowadzi w prasie kampanię Augmented Reality. Spadki cen można śledzić „na żywo"

  • Autor: interaktywnie.com
  • Data: 10-10-2011, 14:32

W Wielkiej Brytanii ruszyła ciekawa kampania sieci hipermarketów Tesco. Po nakierowaniu kamery telefonu na reklamę w gazecie, na ekranie pojawiają się produkty ze sklepu - czytamy w serwisie interaktywnie.com.

REKLAMA

Kampania Augmented Reality to część szerszych działań reklamowych Tesco pod hasłem spadających cen. Użytkownik, który w swoim urządzeniu z iOS lub Androidem posiada aplikację Blippar, może „na żywo" śledzić spadki cenowe.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 958) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH