Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Tesco prowadzi w prasie kampanię Augmented Reality. Spadki cen można śledzić „na żywo"

  • Autor: interaktywnie.com
  • Data: 10-10-2011, 14:32

W Wielkiej Brytanii ruszyła ciekawa kampania sieci hipermarketów Tesco. Po nakierowaniu kamery telefonu na reklamę w gazecie, na ekranie pojawiają się produkty ze sklepu - czytamy w serwisie interaktywnie.com.

Kampania Augmented Reality to część szerszych działań reklamowych Tesco pod hasłem spadających cen. Użytkownik, który w swoim urządzeniu z iOS lub Androidem posiada aplikację Blippar, może „na żywo" śledzić spadki cenowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 717) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH