Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Tesco wprowadza do Polski submarkę Green Living

  • Autor: mediamikser.pl
  • Data: 23-03-2011, 12:46
Sieć Tesco wprowadza do Polski submarkę Green Living

Tesco wprowadza do polskich sklepów markę Green Living, znaną już na rynku brytyjskim. Tesco Green Living to produkty, których wytworzenie, wykorzystanie i utylizacja są przyjazne środowisku - informuje madiamikser.pl.

W ofercie są np. biodegradowalne płyny do czyszczenia, ale też np. energooszczędne ładowarki do akumulatorków.

Green Living to subbrand marki ze średniej półki Tesco Standard, ale produkty te są nieco droższe od standardowych i zbliżają się ceną do produktów markowych. Ewentualne plany promocyjne nowej marki w Polsce nie są znane.

W ostatnich miesiącach Tesco rozszerzyło ofertę droższych i bardziej specjalistycznych private labels, np. Tesco Organic czy Tesco Finest - przypomina portal.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH