REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć Topaz wchodzi do projektu sieci Piotr i Paweł i Bać-Polu

  • Autor: Wiadomości Handlowe
  • Data: 04-11-2013, 10:33

Od 60 do nawet 100 SKU ma liczyć na koniec roku oferta produktów wspólnej marki własnej sieci Piotr i Paweł oraz Bać-Polu. Jak dowiedziały się "Wiadomości Handlowe", do inicjatorów przedsięwzięcia dołączył ostatnio Topaz - podały "Wiadomości Handlowe".

REKLAMA

Sieć dotychczas nie oferowała marki własnej. Projekt będzie realizowany we współpracy z kilkunastoma dostawcami. To w większości duże firmy, dysponujące możliwościami wyprodukowania szerokiego portfolio produktów. W ofercie marki "Lubię" najszybciej znajdą się przetwory. Podstawowym kryterium doboru dostawców będzie możliwość uzyskania produktów wysokiej jakości i w ilościach, które zaspokoją oczekiwania sklepów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH