REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieci Cezar i Malinka chcą mieć 100-120 sklepów do końca roku

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 01-10-2013, 10:23
Sieci Cezar i Malinka chcą mieć 100-120 sklepów do końca roku
Sklep sieci Cezar Delikatesy, fot. Regionalna Grupa Detaliczna

Głównym założeniem Regionalnej Grupy Detalicznej (RGD) jest intensywny rozwój w kierunku budowania sieci sklepów głównie franczyzowych, przy równoczesnym rozwoju sieci sklepów własnych. W III kwartale bieżącego roku sieć uruchomiła w zmodernizowanych standardach placówki: w Zakliczynie, Strzegocicach i Brzozowie.

REKLAMA

Na IV kwartał planowane są kolejne otwarcia sklepów pod szyldem „CEZAR Delikatesy" oraz „MALINKA Market". Łącznie rok 2013 planujemy zamknąć liczbą 100-120 sklepów funkcjonujących w sieci, głównie w województwie małopolskim, ale również świętokrzyskim, podkarpackim oraz lubelskim - mówi w rozmowie z serwisem dlahandlu.pl Agnieszka Michalska, dyrektor handlowy w Regionalnej Grupie Detalicznej Sp. z o.o.

Regionalna Grupa Detaliczna rozwija szczególną formę prowadzenia działalności w branży detalicznego handlu artykułami spożywczo - przemysłowymi. W ramach systemu działają dwie koncepcje współpracy : CEZAR Delikatesy (format franczyzowy) oraz MALINKA Market (partnerski)

- Rok 2013 to czwarty rok działalności RGD, w którym działania rozwojowe sieci nakierowane zostały przede wszystkim na modernizacje placówek, podwyższenie standardów i zmiany w obszarach operacyjnych i informatycznych. Rozpoczęliśmy też wiele projektów: szkoleniowych, marketingowych, którymi chcemy przygotować istniejące placówki do zmian rynkowych i oczekiwań klienta co wzmocni ich pozycje i da przewagę nad konkurencją. Współczesny klient oczekuje nie tylko najniższej ceny, ale również zwiększyły się jego wymagania co do wyglądu wewnętrznego placówki, przejrzystości oferty oraz niezmiennie miłej i profesjonalnej obsługi. Sklepy mniejszego formatu w tych obszarach są w stanie zaspokoić jego potrzeby komplementarnie i na wysokim poziomie satysfakcji co jest ich niekwestionowanym atutem - podsumowuje Agnieszka Michalska.

- Pierwsze półrocze 2013 pokazało, że tylko dobrze zarządzane placówki, gdzie ich właściciele w sposobie zarządzania nie kierują się wyłącznie uzyskiwaną ceną towarów na półce, ale równocześnie dbają o standard, wygodę i poziom obsługi klienta - te sklepy mają szansę na kontynuowanie i dalszy rozwój swojej działalności. Bycie w sieci daje dodatkowe szanse na utrzymanie się na rynku - dodaje nasza rozmówczyni.
Zdaniem przedstawicielki Regionalnej Grupy Detalicznej wprowadzane zmiany prawne, takie jak rozporządzenie dotyczące kas fiskalnych niestety nie sprzyjają małym przedsiębiorcom. Natomiast zakaz handlu w niedziele dla sklepów wielkopowierzchniowych małym formatom pomógłby znacznie wyrównać siły w tej nierównej walce.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 958) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH