Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieci dyskontowe coraz częściej promują ofertę non-food

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 31-03-2014, 12:04
Sieci dyskontowe coraz częściej promują ofertę non-food
fot. za lidl.pl

Sieci dyskontowe coraz częściej stawiają w swojej ofercie na towary non-food. Produkty tekstylne i przemysłowe są również coraz mocniej promowane w reklamach i gazetkach handlowych. Właściciel Biedronki zainwestował nawet w kilka dyskontów z art. przemysłowymi Towaroteka. - Wzrostowy trend udziałów dyskontów w rynkach non-food z pewnością się utrzyma, choćby ze względu na wzrost sieci dyskontowych. W przypadku Lidla dużym zainteresowaniem cieszyły się akcje sezonowe, na przykład sprzedaż odzieży narciarskiej. Jest to świetny sposób na przyzwyczajanie klientów do przyjazdu do sklepu i na szukanie w nim specjalnych okazji - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Maciej Bartmiński, prezes firmy Market Side.

- Wspomaga to także percepcję cenową, bo dobre produkty są oferowane w przystępnych cenach. Strategię taką Lidl stosuje również na innych rynkach, gdzie została ona wypracowana i przetestowana. Jednak w przypadku odzieży nie jest to oferta dla bardziej wymagających klientów.

Inaczej wygląda oferta chemii i kosmetyków. W ubiegłym roku szacowaliśmy, że łączna długość półki w tych kategoriach w sklepach dyskontowych wynosi około 1/8 długości półek w największych sieciach drogeryjnych. To już mocno zauważalna konkurencja. Z pewnością dyskonty na stałe zadomowiły się w tych kategoriach i swoją aktywnością na produktach szybko rotujących zwiększyły częstotliwość wizyt klientów - wyjaśnie ekspert.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.