Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sieci franczyzowe szukują sposobów aby pozyskać nowych partnerów

W 2010 r. na polskim rynku powstało niemal 100 sieci franczyzowych. Jest ich niemal 700, co oznacza ponaddwukrotny wzrost w ciągu pięciu lat. Konkurencja na krajowym rynku jest już tak duża, że franczyzodawcom coraz trudniej pozyskać partnerów - podaje Dziennik Gazeta Prawna.


Autor: Dziennik Gazeta Prawna
Data: 17-02-2011, 08:15

Dlatego sieci podejmują coraz więcej starań o to, by zachęcić do współpracy. Jednym ze sposobów jest złagodzenie warunków przystąpienia do biznesu.

Najczęściej sieci rezygnują z opłat za zakup licencji. Zdarza się to we wszystkich branżach. W gastronomicznej taką taktykę przyjęły m.in. Chipstix i Biesiadowo, a w spożywczej - Delikatesy Mięsne u Rzeźnika i Dobrewina.pl. Obecnie za licencję nie płaci się w około 30 proc. sieci.

Brak opłaty za wejście do sieci przestaje wystarczać. Firmy opracowują więc inne zachęty. Taką pomoc zadeklarowała sieć Multifood, rozwijająca bary samoobsługowe. Spółka zamierza finansować nowym partnerom zakup sprzętu gastronomicznego. To pozwoli im zaoszczędzić nawet 300 tys. zł. Będzie to jednak możliwe dopiero po debiucie Multifoodu na NewConnect w połowie roku.

Z kolei Grupa Muszkieterów, rozwijająca sieci Intermarche i Bricomarche, pomaga uzyskać kredyt w banku, udzielając poręczenia na kwotę potrzebną do realizacji inwestycji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

sieci franczyzowe RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.4.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.