Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sieci handlowe coraz ostrzej walczą o konsumentów

Strona 2 z 2


Autor: pr/portalspozywczy.pl
Data: 04-09-2014, 09:05

Na rynku Do It Yourself, czyli produktów budowlanych, nową tendencję prezentuje sieć Jula. Aż 60 proc. ich oferty stanowią marki własne, podczas gdy inne sieci typu Leroy Merlin, Castorama najwięcej miejsca w przeznaczają na produkty budowalne, natomiast BricoMarche i Nomi na artykuły sezonowe.

Najczęściej promowane produkty to farby oraz gładzie szpachlowe. Pierwsze strony gazetek handlowych sieci przede wszystkim prezentują trampoliny z siatką zabezpieczającą. - Wynika to zapewne z faktu, że sieci chcą przyciągnąć nie tylko konsumenta, który buduje czy też remontuje, ale również takiego, który na co dzień odwiedza inne sklepy. W ten sposób chcą zwiększyć liczbę transakcji i wartość koszyka zakupowego, wyjaśnia Marcin Dobek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Dobek RSS ALERT    /    ABR Sesta RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    E.Leclerc RSS ALERT    /    E.Leclerc Polska RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    Leroy Merlin RSS ALERT    /    Castorama RSS ALERT    /    strategie promocyjne sieci handlowych RSS ALERT    /    strategie marketingowych sieci handlowych RSS ALERT    /    strategia promocyjna Biedronki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.202.6
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.