Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieci handlowe inwestują w marki własne premium. Netto poszerza gamę produktów Premieur

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-11-2015, 12:59
Sieci handlowe inwestują w marki własne premium
Produkty sprzedawane pod marką własną premium sieci Netto - Premieur

Sieć Netto zdecydowała się na znaczne poszerzenie portfolio sprzedawanego pod marką własną premium Premieur. W ostatnim czasie podobne kroki poczyniły inne sieci handlowe działające w Polsce.

W duńskim Netto produkty sygnowane marką Premieur pojawiły się po raz pierwszy w ubiegłym roku. Dziś oferta produktów premium pod marką własną sieci liczy w Polsce ponad 60 wyrobów. Niektóre z nich obecne są na półkach sklepów Netto przez cały rok. To m.in. dwa rodzaje świeżych soków, masło orzechowe, syrop klonowy, gotowane krewetki czy anchovis z kaparami.

W połowie grudnia 2015 r. portfolio Premieur ulegnie poszerzeniu o kolejne pozycje. Będą to: wędliny, takie jak szynka Serrano, kiełbasa chorizo Iberico czy salami Parma, gouda z truflami, duże krewetki, suszone daktyle, a także pizza. W asortymencie premium oferowanym przez Netto nie zabraknie również słodyczy, takich jak krem czekoladowy oraz czekolady o różnych smakach – gorzka, z 85-proc. zawartością kakao, z orzechami oraz z pomarańczami.

W segment produktów premium pod marką własną sieci handlowe wchodzą ostatnio coraz odważniej. To właśnie produkty private label z wyższej półki pozwalają sieciom handlowym na realizowanie wyższych marż. Biedronka od niespełna roku rozwija markę LaSpeciale. To produkty utrzymane w biało-granatowej tonacji kolorystycznej, z dodatkowymi akcentami kolorystycznymi (zieleń, fiolet, czerwień, seledyn, pomarańcz, itp.) w zależności od kategorii produktowej.

Również sieć Tesco zdecydowała się na wprowadzenie na stałe do swojej oferty w Polsce produktów premium pod marką własną premium Finest. Brytyjska sieć podjęła taką decyzję posiłkując się badaniami, które wskazały, że ponad połowa Polaków deklaruje gotowość do zapłacenia więcej za produkt, który wyróżnia się smakiem.

Wiosną 2015 r. Kaufland wprowadził do swoich niemieckich sklepów 200 produktów pod ekskluzywną marką własną Exquisit. Teraz ok. 100 produktów marki własnej w segmencie premium można także kupić w prawie 200 polskich sklepach sieci Kaufland. Specjały wprowadzone na półki sklepów Kaufland inspirowane są produktami z Francji, Szwajcarii, Belgii i Austrii. Pod marką Exquisit klienci mogą kupić wyrobów delikatesowe, w tym mrożonki, słodycze, przekąski, mięsa, sery, kawy, ciasta, czekolady oraz wiele innych produktów żywnościowych. Weteranem marek własnych z segmentu premium jest sieć Lidl, która rozwija markę Deluxe. Opakowania produktów spożywczych pod tym szyldem wyróżnia elegencka biała etykieta i biało-czarne logo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ekolog 21-12-2015, 12:01:
tak ma handlowcy i sprzedawcy znamy te sztuczki, produkt premium zrobiony w tej samej fabryce, tylko inne opakowanie i dodany jakiś aromat. od pół roku mocno analizuję składy opakowań, nic poza tłuszczem, solą i masą węglowodanów nie ma a nie dodaje opisu składu produktów tam to jest dopiero kosmos. Nie dziwię się że grozi nam rak jelita grubego. Plaga dopiero nadejdzie, ale na razie jemy jak te dokarmiane kury. Nasze dzieci ale się na to uodpornią albo też będą mieć problemy. apeluje mniej chemii w żarciu, a więcej rozwagi ale to do nas kupujących, bo wiadomo sieci i handel jak zawsze oczekują down sizing ceny, to więc mamy to co mamy.
  • klient 26-11-2015, 01:47:
Szkoda, że w Netto opakowania niby premium takie brzydkie i dalekie od rzekomego luksusu. Słaba jakość farby, przebija szarość tektury. "Złoty" matowy i mało przypominający złoty. Bardzo zepsuto koncepcję tym opakowaniem. Wielka szkoda.To nie wygląda jak cokolwiek o lepszej jakości.
  • toll 22-11-2015, 16:19:
Netto to nawet marka premium nie pomoże

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH