Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieci handlowe inwestują w reklamę aby nie stracić klientów

  • Autor: Detal Dzisiaj
  • Data: 29-01-2009, 15:39

Brytyjskie sieci supermarketów wydają więcej na swoje telewizyjne kampanie aby zapobiec efektom spowolnienia gospodarczego i ofensywie sieci dyskontowych - czytamy w najnowszym, styczniowym wydaniu PLMA e-skanner wydawanym przez PLMA - Stowarzyszenie Wytwórców Marki Prywatnej.

Asda w ciągu ostatnich sześciu miesięcy zwiększyła wg. Nielsena swoje wydatki telewizyjne o 51 proc.

Tesco - największy telewizyjny reklamodawca branży supermarketów zwiększyło swoje wydatki telewizyjne o 19 procent i zajmuje piątą pozycję wśród brytyjskich reklamodawców telewizyjnych wszystkich branż.

Sieć Sainsbury's zwiększyła wydatki o 21 proc., a Morrisons o 12 proc. Także sieci dyskontowe są aktywne w telewizji. Netto rozpoczęło swoją pierwszą kampanię telewizyjną w Wielkiej Brytanii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH