REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieci handlowe inwestują w reklamę aby nie stracić klientów

  • Autor: Detal Dzisiaj
  • Data: 29-01-2009, 15:39

Brytyjskie sieci supermarketów wydają więcej na swoje telewizyjne kampanie aby zapobiec efektom spowolnienia gospodarczego i ofensywie sieci dyskontowych - czytamy w najnowszym, styczniowym wydaniu PLMA e-skanner wydawanym przez PLMA - Stowarzyszenie Wytwórców Marki Prywatnej.

REKLAMA

Asda w ciągu ostatnich sześciu miesięcy zwiększyła wg. Nielsena swoje wydatki telewizyjne o 51 proc.

Tesco - największy telewizyjny reklamodawca branży supermarketów zwiększyło swoje wydatki telewizyjne o 19 procent i zajmuje piątą pozycję wśród brytyjskich reklamodawców telewizyjnych wszystkich branż.

Sieć Sainsbury's zwiększyła wydatki o 21 proc., a Morrisons o 12 proc. Także sieci dyskontowe są aktywne w telewizji. Netto rozpoczęło swoją pierwszą kampanię telewizyjną w Wielkiej Brytanii.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH