Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sieci handlowe muszą wywoływać uczucia i emocje

Konsumenci lubią wracać do sklepów, które wywarły na nich pozytywne wrażenie. Dlatego położenie większego nacisku na uczucia i emocje to wyzwanie stojące przed sieciami handlowymi - pisze "Puls Biznesu".



Sieci handlowe muszą wywoływać uczucia i emocje
fot. shutterstock.com

"Puls Biznesu" przytacza dane firmy TCC Global, z których wynika, że tylko 30 proc. Polaków zadeklarowało, że nie obeszłoby ich zamknięcie sklepu, w którym kupują najczęściej. To pokazuje, że nie czujemy się mocno związani z konkretną placówką i nie byłoby problemem przeniesienie się do innej. Eksperci podkreślają, że sklepy muszą wybić się czymś jeszcze niż tylko niską ceną i promocjami. – Sklepy wciąż zbyt mocno skupiają się na cenie, podczas gdy powinny pracować nad zbudowaniem emocjonalnej więzi z klientem – powiedział "PB" Bryan Roberts, dyrektor ds. strategii i trendów rynkowych w TCC Global.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

sieci handlowe RSS ALERT    /    TCC Global RSS ALERT    /    sklep RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    klienci RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.20.57
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.