Sieci handlowe nie oszczędzają na reklamach
Według danych firmy Nielsen za okres 22-28 grudnia sieć Media Expert przeznaczyła na reklamę w TV 10 573 060 zł. W zestawieniu znalazły się również m.in. takie marki jak: Lidl (5 006 170 zł), IKEA (4 398 802 zł) czy Coca Cola (3 555 012 zł).
POWIĄZANE TEMATY
Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.
Przypomnijmy, ostatnio wirtualemedia.pl pisały, że reklama elektromarketów Media Expert z piosenkarką Eweliną Lisowską jest w ostatnich tygodniach emitowana w telewizji tak często, że wielu odbiorców deklaruje, że zniechęciło ich to do zakupów w tych sklepach. W internecie pojawiły się też przeróbki spotu oparte na memach.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (5)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (5)