REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieci handlowe oszukują klientów na promocjach? Kary mogą sięgnąć 10 proc. przychodów

  • Autor: TOK FM
  • Data: 26-06-2009, 23:31
Sieci handlowe oszukują klientów na promocjach? Kary mogą sięgnąć 10 proc. przychodów
fot. kocureq.com

Reporter TOK FM przed jednym z marketów natknął się na tabliczkę, na której drobnym druczkiem dopisano: "Wszystkie promocje obowiązują, o ile nie popełniliśmy błędów w druku".

REKLAMA

Przed sklepami nierzadko spotykamy kolorowe tablice informujące o promocjach i obniżkach mających zachęcić nas do zakupów. Uważajmy jednak na drobne kruczki, które działają na naszą niekorzyść.

Klientom napis ten wydał się dziwny. Podobnego zdania jest Urząd Ochrony Konsumentów, który podkreśla, że przedsiębiorca ma obowiązek sprawdzić, czy nie ma tam błędów i ponosi odpowiedzialność za podawane przez siebie informacje - informuje TOK FM. 

Umieszczenie takiego komunikatu jest niezgodne z prawem i sieci handlowe mogą za to słono zapłacić, nawet do 10 proc. przychodów.

Paweł Tymiński, rzecznik Biedronki, tłumaczy, że robi się z igły widły. I rzeczywiście, okazuje się, że podobne praktyki stosuje od lat większość sieci handlowych na rynku - podsumowuje TOK FM.

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kondzio 13-08-2009, 09:39:
Przepychanki i cfaniactwo zawsze były i zawsze będą. Niedawno kupiłem laptopa Della, którego wyłożono na półkę dzień przed promocją, a skoro świt w dzień promocji była walka o niego. Obsługa Tesco się wielce dziwowała, bo akuratnie pewnie nei wiedzieli, że to taki atrakcyjny kąsek. W przeciwnym przypadku pewnie by tych modeli już dzień wczesniej nie było. Ja kupiłem z promomaniak.pl. Życzliwa, niewielka społeczność sprytnych klientów. Sieci handlowe to banda kradzieji, którzy kuszą prawdziwymi okazjami, trzeba tylko wiedzieć jak sie do tego dobrać ;) PozdrO!
  • Griu 18-07-2009, 13:44:
Biedrona łamie ustawę o wychowaniu w trzeźwości- w działach win wykładane są katalogi wina- każdy może takie cóś zabrać do domu. Naruszenie prawa polega na tym, że taki katalog musi być zafoliowany i imienny. Co na to PIH?
  • Zbigniew Dzięcioł 29-06-2009, 19:54:
No dobra, skoro usunięto komentarz to muszę jednak rozwinąć temat. W TESCO są oszuści! Dlaczego? W gazetce promocyjnej był od 09 czerwca telefon SAMSUNG w bardzo atrakcyjnej cenie. Informacja z gazetki - zmiana oferty handlowej następuje od godziny 8.00 w dniu rozpoczęcia promocji. Zjawiam się w sklepie 09.06 o 7.30 a tam Pan z rozbrajającą szczerością mówi. Był jeden ale już sprzedany! Pytam się jak to? Jest pół godziny przed zmianą oferty?! Na moją skargę odpisano mi że towar wyłożono wcześniej i już został sprzedany przed 6.00. Pytam jak to możliwe? Wcześniej zdażało się że towar w koszyku miałem przed zmianą oferty i jakoś NIGDY nie policzono mi go taniej, tzn w cenie która dopiero zacznie obowiązywać np za 2h. OSZUŚCI. Albo Tesco jako cała sieć bo dopuszcza takich praktyk albo pracownicy z TESCO KALISZ W.Polskiego2 którzy w ten sposób dorabiają do pensji. Koniec Kropka. OSZUSTOM mówię stanowcze NIE.

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH