Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieci handlowe przestały dzielić zabawki na "dla chłopców i dziewczynek"

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 28-05-2014, 17:29

Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez serwis Promocyjni.pl, oferty na Dzień Dziecka pojawiają się w gazetkach większości sieci handlowych - zarówno supermarketów, minimarketów, jak i dyskontów. Dedykowane oferty wydały m.in. Carrefour, Biedronka, Lidl czy Tesco. Rodzice nie muszą więc specjalnie udawać się do sklepów z zabawkami, by sprawić pociechom prezent z okazji ich święta.

We Freshmarketach nabyć można m.in. książki z naklejkami, w Carrefourze bajki na DVD dla najmłodszych i płyty CD z muzyką malucha, Lidl stawia natomiast na ubrania i wydaje ofertę pt. "Dzień Dziecka w modzie". Sklepy kuszą również gazetkami całkowicie wypełnionymi artykułami dla dzieci - w gazetce Pepco znaleźć można jedynie zabawki i ubranka dla najmłodszych, Biedronka natomiast poświęca "dziecięcym przygodom" oddzielną broszurę.

Co ciekawe - pod akcje specjalne z okazji 1 czerwca podpięte zostają również często produkty dostępne w stałym asortymencie. Dotyczy to przede wszystkim słodyczy.

Za znak czasów uznać można fakt, że w gazetkach promocyjnych praktycznie nie da się zaobserwować podziału na zabawki dla dziewczynek i dla chłopców. Wyjątkiem jest broszura E.Leclerc z Kielc, w której upominki na Dzień Dziecka przydzielone są do różnych kategorii: "w plenerze", "zagraj z nami" i właśnie "zabawki dla dziewczynek".

Upominki najczęściej uszeregowane są tematycznie lub w grupy odpowiadające potrzebom dzieci w określonym wieku. Wydawcy gazetek nie zapominają bowiem również o najmłodszych pociechach - poza zabawkami proponują rodzicom zakup maty pluszowej lub poduszki dla niemowląt (Nexterio.pl), pieluszek lub środków pielęgnacyjnych (Biedronka) czy też niemowlęcego body (Pepco).

O ile w okresie świątecznym prawdziwym hitem okazał się interaktywny Furby, o tyle w przypadku Dnia Dziecka niemożliwe jest wyłonienie faworyta w kategorii "najpopularniejsza zabawka". Rodzice wybierać mogą spośród tradycyjnych klocków Lego i lalek Barbie, puzzli, gier planszowych
i logicznych, a także książek z bajkami i akcesoriów z postaciami z bajek Disneya. Niemal we wszystkich gazetkach wyeksponowana zostaje również oferta Monster High. Sklepy zachęcają do zakupu lalek lub akcesoriów i kosmetyków z wizerunkami potwornych bohaterów. Wybór jest naprawdę szeroki - od maskotek, przez kolorowanki aż po torebki. Serii Monster High rośnie jednak konkurencja w postaci Violetty. Akcesoria z wizerunkiem serialowej bohaterki z Disney Channel skierowane są już jednak do nieco starszych milusińskich.

Dzień Dziecka staje się dla sieci handlowych okazją do wyeksponowania asortymentu na co dzień niekojarzonego z supermarketami czy dyskontami. Okazuje się jednak, że oferta sklepów staje się coraz bardziej różnorodna i coraz lepiej dopasowana do wymogów nie tylko klientów, ale i okazji - wynika z analizy gazetek przeprowadzonej przez serwis promocyjni.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH