Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieci handlowe ruszają z bożonarodzeniową ofensywą. "To dla dobra klientów"

  • Autor: pieniadze.gazeta.pl
  • Data: 04-11-2012, 09:47
Sieci handlowe ruszają z bożonarodzeniową ofensywą.
Fot. Tesco

Już 2 listopada, tuż po Wszystkich Świętych, w wielu sklepach pojawi się oferta bałwanków, mikołajów i prezentów na Boże Narodzenie. Sieci handlowe zapewniają, że robią to przede wszystkim dla wygody klientów, którzy ich zdaniem rozkładają kosztowne zakupy w czasie z wielotygodniowym wyprzedzeniem - pisze serwis pieniadze.gazeta.pl.

- W kryzysie po prostu kupujemy inaczej - dłużej i chętniej szukamy promocji, dzielimy zakupy na wiele etapów. Nieco przejaskrawiając, prezenty kupujemy z wypłaty listopadowej, a składniki na świąteczny stół z grudniowej. Handel dostosowuje się do tego trendu, dając wystarczająco dużo czasu na zapoznanie się z ofertą i zrobienie przedświątecznych zakupów - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

W listopadzie sklepy nastawiają swoją ofertę przede wszystkim na prezenty i słodycze. To właśnie wtedy - zdaniem wielu przedstawicieli sieci - dokonywane są pierwsze zakupy prezentów pod choinkę. Do tego wydatki związane ze świętami chętnie rozkładamy w czasie.

- Każdego roku ofertę bożonarodzeniową sklepów Lidl otwierają świąteczne słodycze, które na sklepowych półkach pojawiają się na przełomie września i października. Jest to wynikiem zmieniających się zwyczajów polskich konsumentów, które zbliżają się do standardów funkcjonujących w krajach Europy Zachodniej. Daje to również możliwość wielu gospodarstwom domowym na rozłożenie zakupów świątecznych w czasie - mówi Anna Biskup, PR manager Lidl Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • a pisanki kupię po bożym narodzeniu 06-11-2012, 22:04:
tak już lecę po karpia do tesco, przy tej "chemii" to pewnie on dożyje do 24.12, przynajmniej kąpiel w wannie mam z głowy na niecałe 2 miesiące, zaoszczędzę na gazie:)
  • naprawdę 05-11-2012, 16:38:
Chodzi o to, żeby klienci szybciej wydali forsę na głupstwa.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH