Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieci handlowe ruszają z bożonarodzeniową ofensywą. "To dla dobra klientów"

  • Autor: pieniadze.gazeta.pl
  • Data: 04-11-2012, 09:47
Sieci handlowe ruszają z bożonarodzeniową ofensywą.
Fot. Tesco

Już 2 listopada, tuż po Wszystkich Świętych, w wielu sklepach pojawi się oferta bałwanków, mikołajów i prezentów na Boże Narodzenie. Sieci handlowe zapewniają, że robią to przede wszystkim dla wygody klientów, którzy ich zdaniem rozkładają kosztowne zakupy w czasie z wielotygodniowym wyprzedzeniem - pisze serwis pieniadze.gazeta.pl.

- W kryzysie po prostu kupujemy inaczej - dłużej i chętniej szukamy promocji, dzielimy zakupy na wiele etapów. Nieco przejaskrawiając, prezenty kupujemy z wypłaty listopadowej, a składniki na świąteczny stół z grudniowej. Handel dostosowuje się do tego trendu, dając wystarczająco dużo czasu na zapoznanie się z ofertą i zrobienie przedświątecznych zakupów - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

W listopadzie sklepy nastawiają swoją ofertę przede wszystkim na prezenty i słodycze. To właśnie wtedy - zdaniem wielu przedstawicieli sieci - dokonywane są pierwsze zakupy prezentów pod choinkę. Do tego wydatki związane ze świętami chętnie rozkładamy w czasie.

- Każdego roku ofertę bożonarodzeniową sklepów Lidl otwierają świąteczne słodycze, które na sklepowych półkach pojawiają się na przełomie września i października. Jest to wynikiem zmieniających się zwyczajów polskich konsumentów, które zbliżają się do standardów funkcjonujących w krajach Europy Zachodniej. Daje to również możliwość wielu gospodarstwom domowym na rozłożenie zakupów świątecznych w czasie - mówi Anna Biskup, PR manager Lidl Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • a pisanki kupię po bożym narodzeniu 06-11-2012, 22:04:
tak już lecę po karpia do tesco, przy tej "chemii" to pewnie on dożyje do 24.12, przynajmniej kąpiel w wannie mam z głowy na niecałe 2 miesiące, zaoszczędzę na gazie:)
  • naprawdę 05-11-2012, 16:38:
Chodzi o to, żeby klienci szybciej wydali forsę na głupstwa.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.