REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieci handlowe w mediach społecznościowych: Która radzi sobie najlepiej?

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-10-2016, 13:46
Sieci handlowe w mediach społecznościowych: Która radzi sobie najlepiej?
Fot. shutterstock

Najwięcej fanów ma strona Lidl Polska, a bazę fanów w największym stopniu powiększył fanpage Carrefour Polska - wynika z raportu Fanpage Trends przygotowanego we wrześniu przez firmę Sotrender. Jak wyglądała aktywności sieci handlowych w mediach społecznościowych we wrześniu 2016 roku?

REKLAMA

Jak wynika z danych firmy Sotrender najwięcej fanów miały we wrześniu strony Lidl Polska - 998 655*, Tesco Polska - 599 645 oraz Carrefour Polska - 453 461. 

Za nimi były PEPCO - 367 037 fanów, Kaufland Polska - 300 725, Piotr i Paweł – strona oficjalna – 170 752, ŻABKA − mały wielki Sklep - 157 121, POLOmarket - 92 808, MAKRO Polska - 50 932 oraz na dziesiątej pozycji - Małpka Express  z 45 256 fanami. 

Względny przyrost liczby fanów wyróżniał fanpage Małpka Express, POLOmarket i Delikatesy Centrum. W największym stopniu bazę fanów powiększyły fanpage Carrefour Polska, Tesco Polska oraz Kaufland Polska. Najwięcej użytkowników Facebooka zaangażowały strony Tesco Polska, Lidl Polska oraz ŻABKA − mały wielki sklep.

W interakcje z treściami najchętniej angażowali się fani SPAR Polskie Sklepy Spożywcze, Delikatesy Centrum i ŻABKA − mały wielki sklep. Zaangażowany użytkownik, to taki, który w analizowanym okresie wchodził w interakcje z treściami na stronie, poprzez klikanie "lubię to", komentowanie lub postowanie.

Najwyższe wartości Interactivity Index uzyskały fanpage Tesco Polska, Lidl Polska oraz Carrefour Polska. Interactivity Index to zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności w obrębie fanpage’a w ciągu miesiąca.

Względna interaktywność, mierzona wskaźnikiem Relative Interactivity, okazała się najwyższa dla stron SPAR Polskie Sklepy Spożywcze, Delikatesy Centrum oraz Małpka Express. Relative Interactivity uwzględnia wielkość fanpage’a, a zatem umożliwia porównanie fanpage o zróżnicowanej liczbie fanów.

*Lidl Polska podał 11 października, że przekroczył liczbę miliona fanów.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Artmetic 18-10-2016, 01:41:
Promocja w social media dla firm:

artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 147) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH