Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieci handlowe wydają krocie na reklamę TV przed świętami

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 02-04-2015, 11:20

Według danych firmy Nielsen za okres 23-29 marca sieć Biedronka przeznaczyła na reklamę w telewizji 7 290 708 zł. Sieć Lidl wydała 5 569 285 zł, a Tesco - 4 684 911 zł.

Sieć Tesco rzadko występuję w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Jak już informowaliśmy, sieć przed świętami wielkanocnymi zainwestowała w nową platformę komunikacji w radiu i telewizji - Pomocnik Tesco. Platforma stanowi nową formę reklam, w których poza informacjami produktowymi znajdują się porady i inspiracje.

W najnowszym zestawieniu znalazły się również takie marki jak: Orange (9 149 546 zł), Play (7 595 409 zł), Ipla.TV (4 712 150 zł), Nivea (4 367 610 zł), Winiary (4 117 005 zł), McDonalds (3 759 580 zł) oraz Fiat (3 706 560 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH