Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieci handlowe zwiększyły wydatki na reklamę telewizyjną

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 26-08-2016, 11:07

W okresie 15-21 sierpnia Lidl wydał na reklamę telewizyjną 8 166 910 zł i był liderem zestawienia firmy Nielsen. W pierwszej 10. największych reklamodawców tygodnia znalazło się aż pięć spożywczych sieci handlowych.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się Carrefour, który na reklamę telewizyjną przeznaczył 3 902 406 zł. 

Piątą pozycję w rankingu zajęła Żabka Polska z wydatkami rzędu 3 273 175 zł.

Na ósmym miejscu w omawianym okresie uplasowała się Biedronka, która wydała 2 982 891 zł. Pierwszą dziesiątkę zamyka sieć Tesco, która na reklamę w telewizji wydała w tym czasie 2 484 915 zł.

Więcej na www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 889) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH