Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieci inwestują w reklamy podczas Euro 2016. Padł rekord wydatków na ten cel

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 15-06-2016, 10:29
Sieci inwestują w reklamy podczas Euro 2016. Padł rekord wydatków na ten cel
fot. shutterstock.com

W terminie 30.05 - 05.06.2016 r. padł rekord wydatków reklamowych dwóch największych konkurentów rynkowych - Biedronki i Lidla. Według danych Nielsen w tym czasie na reklamę telewizyjną Biedronka przeznaczyła 16 413 678 zł, a Lidl 13 014 520 zł.

Euro 2016 to świetna okazja na zwiększenie sprzedaży w sklepach. Sieci zatem chętnie inwestują w promocję.

Więcej na www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH