Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieci już promują oferty świąteczne. Chcą zwiększyć sprzedaż

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 18-11-2014, 09:46

W sieciach handlowych Święta Bożego Narodzenia zaczynają się w listopadzie. Jak sprawdził serwis Okazjum.pl, w tym roku 1 listopada do świątecznej ofensywy ruszyły drogerie Hebe, zabawki "jak z bajki" 5 listopada zaprezentował pod choinką Carrefour, 6 listopada sieć Real zapowiedziała, że te święta będą pełne zabawek, a pierwsze śnieżynki na okładce gazetki Lidla pojawiły się 10 listopada.

54 dni przed pierwszym dniem świąt, 1 listopada sieć drogerii Hebe na okładce gazetki zapowiedziało, że te święta będą pełne niespodzianek. 5 listopada choinka pojawiła się na okładce gazetki sieci Carrefour, a 10 listopada mistrz Polski cukierników Paweł Małecki na okładce gazetki Lidla zaczął zdradzać świąteczne sekrety wypieków, rozpoczynając cotygodniowy cykl słodkich przepisów na święta.

Real 13 listopada w sklepowej gazetce umieścił plastikowe bombki z brokatem i figurki LED w kształcie bałwanka. W tej samej cenie te same ozdoby zaprezentował również Auchan, który w pierwszym kwartale tego roku w ramach umowy z Metro Group kupił sieć Real i trzyma uspójnione ceny.
Również 13 listopada na święta zaczęła się cieszyć sieć Tesco, prezentując pierwsze pomysły na prezenty, m.in. tablet Bee X FireBird.

Dopiero (!) 17 listopada zaczęła świętować Biedronka, która zapowiada "Więcej prezentów w świątecznie niskich cenach", myśląc przy tym przede wszystkim o zabawkach dla dzieci. "Święta pełne zabawek" zapowiadział również już 6 listopada Real, prezentując na okładce nieśmiertelne lalki Barbie.

- Obserwujemy wydłużanie się przedświątecznej gorączki zakupowej - zauważa Dawid Piaskowski z Okazjum.pl. I dodaje - Sklepy tłumaczą, że chcą klientom dać czas na spokojne zaplanowanie świąt i zapoznanie się z ofertą. Ale zasada jest prosta: im szybciej zaczną przypominać o nadchodzących świętach, tym więcej się sprzeda. A gorączki na kilka dni przed świętami i tak nie da się zbić.

Według danych firmy Nielsen, sieć Biedronka oraz Lidl, znalazły się w gronie TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi, wyprzedzając Tesco i Kaufland (dane za Kanta Media). W 2013 roku budżety Lidla i Jeronimo Martins wyniosły razem 585 mln zł, stanowiąc 58,5 proc. wydatków wszystkich marketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH