Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieci promują świąteczne produkty. Lidl i Tesco wydają na reklamę po 8 mln zł tygodniowo

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 03-12-2015, 10:22

Sieci Tesco i Lidl kontynuują walkę o świątecznego klienta. Według danych Nielsena za ostatni tydzień (23-29 listopada) Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 8 543 155 zł, a Tesco 7 977 620 zł. W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami zabrakło Biedronki, która wcześniej rywalizowała z Lidlem.

Tydzień wcześniej (9-15 listopada) Lidl wydał na promocję w telewizji 6 758 049 zł, a Tesco 6 619 514 zł.

Przypomnijmy, według danych za okres 2 - 8 listopada sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 9 526 928 zł; Tesco 6 977 903 zł, a Biedronka 6 692 845 zł.

Rok temu (17-23 listopada 2014 r.) sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 6 594 040 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH