REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieci Sfinks i KFC będą otwierać bary w małych miastach

  • Autor: Rp.pl
  • Data: 28-08-2011, 19:57

Sieci gastronomiczne należące m.in. do AmRestu i Sfinks Polska, które dotychczas szerokim łukiem omijały mniejsze miasta, teraz widzą tam szansę na rozwój. Pierwsza zamierza wejść tam z marką KFC, a druga rozwijać sieci Sphinx i Wook oraz nowy format express obu tych marek - pisze „Rzeczpospolita".

REKLAMA

Duże miasta powoli się nasycają, ale pojawiają się nowe rodzaje lokalizacji, np. mniejsze miasta, od 40 do 60 tys. mieszkańców. Zdaniem cytowanych przez „Rzeczpospolitą" ekspertów DM KBC Securities inwestowanie w mniejszych ośrodkach obarczone jest większym ryzykiem, m.in. dlatego, że zamieszkuje je mniejsza liczba osób i mają one zdecydowanie niższą siłę nabywczą.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • zibi_scj55 29-08-2011, 13:02:
@Stapel. Nie wiem czy tak bardzo dobrze. W mniejszych społecznościach, z konieczności gotuje sie w domach, co wiąże się z niższymi kosztami, zachowaniem zdrowia a głównie - zachowanie umiejętności gotowania i spędzania jakiejść części doby przy wspólnym stole. Rodzinnie - co jest już jedyną chwilą na wspólne rozmowy, wymianę chociażby informacj. Chwilowa atrakcyjność ( na zasadzie nowości - zwłaszcza SFINKS-owe żarcie) jedzenia sieciowego napędzi wystarczająco dużo klienta, by się utrzymać. Pozbawi jednak miejscowy handel części klienta, który za racji zaistnienia sieci zostawi tam miesięcznie minimum 100,-pln.
Życie rodzinne w restauracjach to mit. Chyba że romawia się o siedzących obok, czyli po prosty obgaduje. Ale nie o to przecież chodzi w kontaktach rodzinnych.
@ Maro.
W pełni zgoda. Żeby jeszcze konsument wiedział co zjada!?
  • Maro 29-08-2011, 08:01:
Od kiedy to pizza i hamburger to jedzenie. Amerykanizacja konsumpcji to wielkie brzuchy i choroby układu krążenia. Dziękuje za takie jedzenie.
  • Stapel 28-08-2011, 23:28:
I bardzo dobrze.Ludzie mieszkajacy w mniejszych miastach nie maja zadnego wyboru gastronomicznego.
Nie kazdy moze i chce jechac 'iles' km po hamburgera czy pizze.
Wzorem Zachodniej Europy ludzie w mniejszych miastach powinni byc postrzegani jako wartosciowi klienci.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH