Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Siedmiu nowych najemców łódzkiej Sukcesji

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 17-12-2013, 10:42

Siedem kolejnych firm dołączyło do grona najemców łódzkiego Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja. Są wśród nich marki nieobecne dotychczas w Łodzi oraz nowa na polskim rynku. Wzbogacą ofertę handlową, rozrywkową i gastronomiczną.

Kręgielnia o powierzchni 3 134 mkw. zajmie dwupoziomowy lokal w strefie rozrywkowo-rekreacyjnej, w której znajdą się także 9-salowe kino Helios i największy w Polsce klub Pure Jatomi Fitness. Do dyspozycji gości będą m.in.: 26 profesjonalnych torów bowlingowych (14 na dolnym i 12 na górnym poziomie), stoły bilardowe, bar, taras z wyjściem na zielony ogród oraz sala bankietowa z widokiem na panoramę miasta. Na wyższej kondygnacji przewidziana jest specjalna strefa dla VIP-ów.

Na poziomie -1 galerii handlowej zostanie otwarty salon modowy Carry (969 mkw.).

Ofertę gastronomiczną powiększą dwa nowe lokale - pierwsza w Łodzi restauracja Papa Jack (201 mkw.), serwująca dania kuchni amerykańskiej i meksykańskiej, oraz kawiarnia BLeaf (100 mkw.), pierwszy lokal nowej marki na polskim rynku.

Pako Lorente, producent odzieży męskiej, otworzy w Sukcesji dwa salony - jeden ze swoją sztandarową ofertą (98 mkw. na najniższej kondygnacji) i drugi pod szyldem nowej marki, nieobecnej jeszcze na rynku (76 mkw. na parterze). 

Na parterze galerii handlowej zostanie też usytuowany salon Apart (140 mkw.) z biżuterią i zegarkami. Marka istnieje od 30 lat, prowadzi około 190 firmowych sklepów stacjonarnych oraz internetowy.

Nowy salon telefonii komórkowej Play (34 mkw.) znajdzie się natomiast na poziomie + 1.

Sukcesja powstaje przy al. Politechniki 5, blisko ścisłego centrum miasta, w sąsiedztwie kampusu Politechniki Łódzkiej, Międzynarodowych Targów Łódzkich i nowego osiedla mieszkaniowego. Wśród kluczowych najemców są m.in. Helios, Rossmann, Piotr i Paweł, Avans, Top Secret i pięć marek modowych grupy LPP.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • r2r 17-12-2013, 13:38:
Prosze autora o podanie zrodla, gdzie mozna zweryfikowac/potwierdzic teze zawarta w zdaniu:
"Umacnianie kooperacji z Allegro to dowód wysokiej pozycji, jaką Paczkomaty InPost zdobyły w świadomości internetowych klientów - aż 74% klientów, korzystających dotychczas z usług kurierskich, zdecydowanie woli Paczkomaty niż kuriera".

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH