Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Simply Market wchodzi na polski rynek

Grupa Auchan nadaje wszystkim swoim supermarketom w Polsce tą samą nazwę. Już od 2009 roku dotychczasowe sklepy Elea i Atak oraz nowopowstające supermarkety będą nosiły nazwę Simply Market. Pierwszy sklep pod nową marką działa już w Zielonce koło Warszawy.

Simply Market wchodzi na polski rynek

Autor: Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
Data: 26-09-2008, 19:12

- Począwszy od 2009 roku chcielibyśmy otwierać 5-7 sklepów rocznie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Yves Lierley, prezes Elea sp. z o.o., która zarządza siecią supermarketów w Polsce.

Sieć Simply jest siecią supermarketów dyskontowych, która działa w trzech formatach sklepów. - Formaty zależą od przeznaczenia i roli, jaką te sklepy mają pełnić w ich najbliższym otoczeniu, a nie od wielkości sklepu. Wszystkie trzy formaty będą również obecne w Polsce - podkreśla prezes.

Dotychczas sieć pod szyldem Simply Market występowała we Francji, Włoszech i Hiszpanii. Supermarkety Elea obecne są głównie na Mazowszu i na południu kraju. Sieć należąca do Elei liczy 9 sklepów. W Warszawie na rebranding czekają także dwie placówki pod szyldem Atak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Yves Lierley RSS ALERT    /    Auchan RSS ALERT    /    Elea RSS ALERT    /    Atak RSS ALERT    /    Simply Market RSS ALERT    /    rebranding RSS ALERT

KOMENTARZE (77)

  • Mieszkaniec Zielonki 2008-09-26 16:20:37
    Musze powiedziec, ze sklep zrobiony ze smakiem, ciekawa kolorystyka, ustawienie regalow i ciakawostka jak na rodzimy rynek etykiety elektroniczne. Ciekaw jestem ile taki system kosztowal na ten sklep o powierzchni 400m2? 200 000 zl? Niestety sklep ma kiepska lokalizacje tj w sasiedztwie jest kilka blokow, brak parkingu... 100m dalej znajduje sie biedronka. Sklep na otwarcie wygladal ladnie (a ktory sklep nie wyglada ladnie na otwarcie?:) Gorzej niestety teraz... Jak sie do nich pojdzie w poludnie to sa pustki 1 klient snuje sie po sklepie+ 2 pracownikow i kierownik... Warzywa i stoisko z miesem to pozal sie boze... Polowe nabialu w przecenie (krotki termin spozycia). Ogolnie mowiac to Auchan raczej umoczy na tej lokalizacji albo bedzie wychodzil na 0....
  • Aśka 2008-10-09 18:29:27
    Rezygnuję z robienia zakupów w Simply Market (do niedawna Elea we Wrocławiu przy ul. Hubskiej), chociaż korzystałam z niego od jakiegoś czasu. Kultura osobista kobiet w kasach na poziomie dworcowego bufetu z czasów socjalizmu. Paniom ostatnio odechciało się pakować zakupy, chociaż kasy nie są przystosowane do samodzielnego pakowania przez klienta a kierownictwo sklepu potwierdziło, że pakowanie nadal należy do obowiązków personelu. Na pytanie, czy Panie przestały pakować zakupy (dodam, że miałam bardzo dużo artykułów, z czego połowa pospadała, bo Pani w tempie zawrotnym rzucała kasowane rzeczy na kawałek szyby, który niby ma pełnić funkcję blatu przy kasie) jedna taka odpowiedziała, że - cytuję: \"Ręce pani nie uschną, jak sobie pani sama zapakuje. Jest późno, jestem zmęczona a poza tym boli mnie palec\". (To nie żart). Chamstwo i jeszcze raz chamstwo. Już więcej tam nie pójdę!
  • Francja nie jest zła 2008-10-09 22:45:26
    A ja sobie chwalę Eleę, przyszły Simple Market, Panie pracujące znam od kilku lat. Na razie nie miałem żadnych problemów. Mojej przedmówczyni serdecznie współczuję. Mam nadzieję, że kierownictwo sieci czasami zerka na fora internetowe. I poprawi działanie swoich sklepów inaczej tak jak Pani Asia będa oni rezygnować i kupować u konkurencji
  • Janina 2008-10-10 23:25:03
    Jestem stałą klientką tego sklepu we Wrocławiu,jeszcze od czasów Billy,najbardziej byłam zadowolona z zakupów właśnie w tamtych czasach,ale niestety było minęło.Początek ELEA oceniam kiepsko,zrezygnowałam nawet z zakupów przez jakiś czas,ale od kilku lat bardzo się poprawiło i wyraźnie widać zmiany na korzyść,dlatego ponownie jestem stałym klientem i bardzo sobie chwalę przede wszystkim przystępne ceny,duży wybór i kolorowy ,nowy wystrój oraz ze względu na sympatyczną obsługę( zwłaszcza starsze panie ).Jeśli chodzi o przykre doświadczenie Pani Asi,to nie kryje zdziwienia,ale wszystko jest możliwe,raz tylko miałam nieprzyjemną sytuację,ale Pani kierwonik bardzo szybko zareagowała.Natomiast bardzo nieprzyjemne doświadczenia z obsługą miałam okazję przeżyć w innych sklepach w pobliżu jak LIDL,BIEDRONKA,CAREFOURE a nawet w Piotrze i Pawle.To nie kwestia miejsca tylko ludzi,a niestety zmieniają się co raz szybciej i widać to bardzo wyraźnie,jak również co raz niższy poziom kultury zwłaszcza wśród młodych osób,ale widać nastały takie smutne czasy.
  • Aśka 2008-10-12 13:43:18
    Zgadzam się, że incydenty z obsługą mogą zdarzyć się w każdym, nawet najlepszym sklepie, ale market, który dba o swoją renomę stara się wyeliminować przyczyny niezadowolenia klientów. Tutaj miałam wrażenie poczucia bezkarności chamskiego (niestety ponownie muszę użyć tego słowa) zachowania w stosunku do klienta. Dodam, że wcale nie była to młoda osoba ani ktoś pracujący w Elei od niedawna.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.36.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.