Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Słabe wyniki Abpolu w 2014 r.

W 2014 r. spółka Abpol wypracowała w 2014 r. 4,6 mln zł przychodów ze sprzedaży i 3,9 mln zł straty netto. Rok wcześniej wyniki spółki wyniosły odpowiednio: 7,7 mln zł a zysk netto 80,9 tys. zł.

Słabe wyniki Abpolu w 2014 r.
fot. Abpol

Spółka Abpol Company Polska, która zajmuje się dystrybucją produktów FMCG. była notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r. Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych 16 września 205 r. podjął decyzję o wykluczeniu z obrotu na rynku NewConnect Abpol Company Polska SA.

Spółka zamierza kontynuować działania w kierunku umacniania swoich marek produktów poprzez dalsze budowanie obecności produktów zarówno u mniejszych dystrybutorów lokalnych jak i w kolejnych punktach detalicznych. Działania te będą jednak uzależnione od przyszłej sytuacji finansowej spółki. Zarząd dołoży wszelkich starań, żeby pozyskać niezbędne środki pieniężne na prowadzenie działalności operacyjnej oraz dalszy rozwój - informuje spółka w raporcie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Abpol Company Polska RSS ALERT    /    wyniki Abpol Company RSS ALERT    /    rynek FMCG w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.212.254
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.