Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Słabe wyniki sieci Lidl w USA?

Pierwsze amerykańskie sklepy Lidla osiągnęły "strasznie słabe" wyniki - podaje Retail Detail, powołując się na doniesienia niemieckich i amerykańskich mediów. Zarząd ma podjąć stosowne działania, by firma umocniła swoją pozycję na rynkach zagranicznych.

Słabe wyniki sieci Lidl w USA?
fot. shutterstock

Lidl otworzył swoje pierwsze amerykańskie sklepy 15 czerwca br. i ma duże ambicje. Wejście na rynek nowego detalisty wywołało duże poruszenie wśród konkurencji i dało początek wojnie cenowej - obawiając się polityki niemieckiego dyskontera, największe amerykańskie sieci handlowe także obniżyły ceny. Obecnie Lidl ma w Stanach Zjednocznych 37 sklepów, ale ich pierwsze wyniki były rozczarowujące.

Zazwyczaj dobrze poinformowana "Lebensmittel Zeitung" podała, że były dyrektor generalny Lidl Hiszpania, Michael Aranda, będzie teraz nadzorował amerykańskie działania bezpośrednio z niemieckiej siedziby w Neckarsulm. Sieć nie jest bowiem zadowolona z realizacji planu ekspansji. Wyniki niektórych sklepów amerykański Supermarket News określił jako "strasznie słabe".

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    USA RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Lidl w USA RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.4.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.