Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sondaż: To niesprawiedliwe, że 12 listopada sprzedawcy muszą pracować

44 proc. Polaków uważa, że to nieuczciwe, że posłowie chcieli dać wolne tylko niektórym pracownikom, a sprzedawcy mieliby stawić się w pracy - podaje money.pl.

Sondaż: To niesprawiedliwe, że 12 listopada sprzedawcy muszą pracować
fot. unsplash.com

Miły prezent - tak o ustanowieniu 12 listopada dniem wolnym od pracy myśli 52 proc. respondentów, którzy wzięli udział w badaniu przeprowadzonym dla money.pl. 44 proc. uważa za nieuczciwe fakt, że posłowie chcieli dać wolne tylko niektórym pracownikom, a sprzedawcy mieliby stawić się w pracy.

Posłowie PiS uznali, że to krzywdzące dla Polaków, iż stulecie niepodległości wypada w niedzielę. Taki układ kalendarza oznacza, że za 11.11 nie moglibyśmy odebrać wolnego innego dnia. Przepisy Kodeksu pracy to regulujące dotyczą tylko świąt wypadających w sobotę. W tym roku taką sytuację mieliśmy 6 stycznia.

Prawnicy załamują ręce nad niezgodnym z zasadami legislacji procesem ustawodawczym, pracodawcy nie wiedzą, jak planować pracę firmy w trzecim tygodniu listopada, ale zasadniczo informacja o dodatkowym dniu wolnym ucieszyła Polaków.

52 proc. ankietowanych w badaniu na zlecenie money.pl pozytywnie ocenia przyjmowana w ekspresowym tempie ustawę (głosy na "raczej pozytywnie" i "zdecydowanie pozytywnie" rozkładają się tu dokładnie po połowie).

16 proc. respondentów ocenia nagłą zmianę w kalendarzu pracy zdecydowanie negatywnie. Kolejne 10 proc. również nie popiera inicjatywy, ale nie jest w swoich sądach aż tak stanowcza.

Więcej na money.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.228.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.