Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Spada popularność marek własnych

Europejscy konsumenci coraz mniej chętnie zaopatrują się w produkty robione na zamówienie sieci handlowych. Jak donosi Gazeta Wyborcza oszczędzanie na zakupach nie jest już tak modne, jak jeszcze kilka lat temu.

Spada popularność marek własnych
Fot. PTWP

Dziennik analizuje, że konsumenci powoli łapią oddech po kryzysie gospodarczym zapoczątkowanym w roku 2008.  Wtedy, bojąc się o swoją przyszłość, pieniądze wydawali oszczędnie. M.in. z tego powodu wzrosła popularność marek własnych. Obecnie obserwowane jest jednak wyhamowanie tego trendu.

Zgodnie z analizami firmy badawczej IRI Worldwide w Europie Zachodniej w ubiegłym roku nastąpił spadek udziału marek własnych w sprzedaży produktów FMCG. Wartościowo marki własne odpowiadają za 38,3 proc. sprzedaży, co stanowi spadek o 0,6 pkt. proc. Ilościowo stanowią 47,4 proc., co daje spadek w wysokości 0,5 p.p.

Więcej czytaj w Gazecie Wyborczej. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

marki własne RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    IRI Worldwide RSS ALERT    /    FMCG RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.