Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Spar kolejną siecią, która uruchamia akcję z pluszakami

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-09-2017, 17:36
Spar kolejną siecią, która uruchamia akcję z pluszakami
fot. materiały prasowe Spar

Spar Polska wprowadza program znaczkowy z pluszakami, bohaterami popularnej bajki Ice Age. Akcja rusza 15 września we wszystkich sklepach sieci.

W ramach oferty znaczkowej klienci sieci będą mogli zbierać specjalnie przygotowane znaczki-naklejki, a następnie wymieniać je na nagrody. Za każde wydane 25 złotych klient otrzyma naklejkę, które będzie można zbierać do 23 listopada. Po zebraniu 4 punktów klient otrzyma możliwość zakupu po okazyjnej cenie promocyjnego kubka z postaciami z bajki Ice Age, natomiast za 6 zebranych punktów będzie można kupić z rabatem jednego z kilku pluszaków.

Licencjonowane pluszowe maskotki i kolorowe kubki oferowane w sklepach Spar przedstawiają bohaterów bajki wytwórni FOX, znanej zarówno dzieciom, jak i dorosłym na całym świecie, jak choćby sepleniący Sid czy Wiewiór, wiecznie w pogoni za orzechem.

To już druga edycja znaczkowego programu lojalnościowego, przygotowana dla klientów sieci w tym roku. Wcześniej Spar realizował program z firmą Tefal.

Sieć poprzez taką formę działalności buduje lojalność klientów oraz koszyk zakupowy, dbając jednocześnie o franczyzobiorców sieci, którzy otrzymują gotowe narzędzie w postaci akcji promocyjnej, aktywizującej dotychczasowych oraz przyciągającej potencjalnych, nowych klientów. Franczyzobiorcy otrzymają także dodatkowe wsparcie wprowadzanego programu, w postaci licznych materiałów reklamowych, w tym m.in. standów na produkty, naklejek, ulotek czy plakatów.

Spar jest franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy funkcjonują w 44 krajach. Spar Polska obchodzi w tym roku 21-lecie istnienia w Polsce, jest obecny na polskim rynku od 1996 roku, a od 2010 roku należy do Grupy Kapitałowej Bać-Pol. 

Przypomnijmy, Spar to kolejna sieć handlowa, która oferuje pluszaki. Biedronka wystartowała 28 sierpnia br. z drugą odsłoną akcji "Gang Świeżaków",  w ramach której można za uzbierane punkty dostać pluszowe warzywa (groszek, rzodkiewka, borówka, kalafior, jabłko, truskawka, marchewka, brokuł, czosnek i bakłażan). Lidl również od 28 sierpnia ma w ofercie sześć pluszowych zabawek pod nazwą "Lidlaki": jabłko, marchewka, pomidor, brokuł, banan oraz śliwkę, które można kupić.

Czytaj też: Świeżaki z Biedronki – w czym tkwi fenomen tej akcji?

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH