Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Spar kolejną siecią, która uruchamia akcję z pluszakami

Spar Polska wprowadza program znaczkowy z pluszakami, bohaterami popularnej bajki Ice Age. Akcja rusza 15 września we wszystkich sklepach sieci.

Spar kolejną siecią, która uruchamia akcję z pluszakami
fot. materiały prasowe Spar

W ramach oferty znaczkowej klienci sieci będą mogli zbierać specjalnie przygotowane znaczki-naklejki, a następnie wymieniać je na nagrody. Za każde wydane 25 złotych klient otrzyma naklejkę, które będzie można zbierać do 23 listopada. Po zebraniu 4 punktów klient otrzyma możliwość zakupu po okazyjnej cenie promocyjnego kubka z postaciami z bajki Ice Age, natomiast za 6 zebranych punktów będzie można kupić z rabatem jednego z kilku pluszaków.

Licencjonowane pluszowe maskotki i kolorowe kubki oferowane w sklepach Spar przedstawiają bohaterów bajki wytwórni FOX, znanej zarówno dzieciom, jak i dorosłym na całym świecie, jak choćby sepleniący Sid czy Wiewiór, wiecznie w pogoni za orzechem.

To już druga edycja znaczkowego programu lojalnościowego, przygotowana dla klientów sieci w tym roku. Wcześniej Spar realizował program z firmą Tefal.

Sieć poprzez taką formę działalności buduje lojalność klientów oraz koszyk zakupowy, dbając jednocześnie o franczyzobiorców sieci, którzy otrzymują gotowe narzędzie w postaci akcji promocyjnej, aktywizującej dotychczasowych oraz przyciągającej potencjalnych, nowych klientów. Franczyzobiorcy otrzymają także dodatkowe wsparcie wprowadzanego programu, w postaci licznych materiałów reklamowych, w tym m.in. standów na produkty, naklejek, ulotek czy plakatów.

Spar jest franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy funkcjonują w 44 krajach. Spar Polska obchodzi w tym roku 21-lecie istnienia w Polsce, jest obecny na polskim rynku od 1996 roku, a od 2010 roku należy do Grupy Kapitałowej Bać-Pol. 

Przypomnijmy, Spar to kolejna sieć handlowa, która oferuje pluszaki. Biedronka wystartowała 28 sierpnia br. z drugą odsłoną akcji "Gang Świeżaków",  w ramach której można za uzbierane punkty dostać pluszowe warzywa (groszek, rzodkiewka, borówka, kalafior, jabłko, truskawka, marchewka, brokuł, czosnek i bakłażan). Lidl również od 28 sierpnia ma w ofercie sześć pluszowych zabawek pod nazwą "Lidlaki": jabłko, marchewka, pomidor, brokuł, banan oraz śliwkę, które można kupić.

Czytaj też: Świeżaki z Biedronki – w czym tkwi fenomen tej akcji?

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

SPAR RSS ALERT    /    pluszaki RSS ALERT    /    lidlaki RSS ALERT    /    świeżaki RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.221.160
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.