Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Spar Polska napędza sprzedaż świąteczną loterią

Rok temu Spar Polska uruchomił pierwszą w swojej historii loterię świąteczną, z pulą nagród. Na chwilę przed startem kluczowego okresu handlowego, sieć wspiera sprzedaż w swoich sklepach organizując trzecią w tym roku zabawę dla konsumentów, odświeżając w tym samym czasie layout gazetki.

Spar Polska napędza sprzedaż świąteczną loterią
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 19-11-2019, 14:43

Przedświąteczny czas to okres wzmożonych zakupów i wysiłków sieci w celu przyciągnięcia klientów do jej sklepów. Od 21.11.2019 r. do Wigilii, dokonując jednorazowego zakupu za min. 10 zł w sklepach SPAR Polska, w tym jednego produktu z tzw. świątecznego TOP 10, konsumenci będą mogli wziąć udział w loterii.

Produkty promocyjne będą specjalnie oznaczane w kolejnych 3 wydaniach gazetki SPAR, na półkach w sklepach oraz na stronie internetowej loterii www.loteriaspar.pl. Codziennie do wygrania będzie 5 x 50 zł w gotówce, natomiast w finale, spośród wszystkich zgłoszeń, rozlosowane zostaną atrakcyjne nagrody główne.

Warunkiem udziału w świątecznej loterii jest zachowanie oryginału paragonu oraz zgłoszenie się do loterii za pośrednictwem strony internetowej loterii.

Stawiając na przyjazność dla konsumentów, Świąteczna Loteria SPAR Polska oparta jest na mechanizmie instant win, dzięki któremu uczestnik od razu przy rejestracji zgłoszenia na stronie internetowej loterii dowiaduje się, czy zdobył jedną z nagród losowanych codziennie.

Wraz ze startem Świątecznej Loterii, SPAR Polska odświeżył layout gazetki. Pojawiły się zmiany na pierwszej stronie, w ślad za wcześniejszym już wzmocnieniem kodyfikacji. Oprócz tego, w obecnym wydaniu, m.in. ostatnia strona została poświęcona ofercie Black Weeks, na której, w kolejnych wydaniach, pojawiać się ma kampania oparta o hasło przewodnie „Top ceny SPAR – okazje, które pokochasz”. Zastąpi ona dotychczasowe „Ostre cięcie cen”. Nowy claim odświeża komunikację najbardziej atrakcyjnych ofert skierowanych do klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

SPAR RSS ALERT    /    Spar Polska RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    loteria świąteczna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.255.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.