Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

SPAR Polska: W 2017 r. nasza sprzedaż przekroczy 1 mld złotych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-11-2017, 10:02
SPAR Polska: W 2017 r. nasza sprzedaż przekroczy 1 mld złotych
Sklep Spar Express w Krakowie. Fot. materiały prasowe Spar

Wzrost całej sieci w ujęciu rocznym wyniesie prawie 26 proc. W konsekwencji zarząd ma już teraz pewność, że sprzedaż sieci w 2017 roku przekroczy zdecydowanie 1 mld złotych - informuje SPAR Polska.

- Pierwsze półrocze 2017 r. w odniesieniu do 2016 to to wzrost 7,6 % w ujęciu L4L (czyli więcej niż wzrost rynku). Konsekwencją wzrostów sprzedaży oraz rozwoju jest fakt, że wzrost całej sieci SPAR Polska w ujęciu rocznym wyniesie prawie 26 proc. W konsekwencji zarząd ma już teraz pewność, że sprzedaż sieci w 2017 roku przekroczy zdecydowanie 1 mld złotych. Będzie to o ponad 10% więcej niż zakładały plany - informuje SPAR Polska. 

Aktualnie w sieci funkcjonują  252 sklepy. Taki był plan na cały rok, a do końca roku zostały jeszcze dwa miesiące. Sieć podkreśla, że przynoszą również efekty działania marketingowe i handlowe w zakresie budowania sprzedaży sklepów do konsumenta. 

SPAR jest zdeterminowany, aby w następnych latach osiągnąć wyniki nie gorsze niż w 2017. W zakresie rozwoju plan zakłada osiągnięcie w 2018 liczby 300 sklepów, a na koniec roku 2020 planowane jest, aby w SPAR Polska działało 400 sklepów. Założony jest również wzrost sprzedaży do konsumenta na poziomie wyższym niż wzrost rynku. To wszystko oznacza, że w 2018 roku celem jest przekroczenie 1,3 mld sprzedaży do konsumenta.  

Zarząd sieci SPAR podkreśla, że gotowa jest już strategia na 2018.  Po pierwsze rozwój sieci. Rozwój sieci cały czas podąża za trendami rynkowymi i zwyczajami konsumentów. Patrząc na cały rynek, na segmenty które rosną, widać jednoznacznie, że motorem rozwoju ilościowego i wartościowego będą sklepy convenience oraz mniejsze supermarkety.

W obu segmentach SPAR jest obecny ze swoimi formatami: SPAR Express oraz SPAR Supermarket.  SPAR jest pewny, że te właśnie formaty będą rozwijały się najbardziej dynamicznie i dlatego w 2018 roku stawia bardzo mocno na projekt sklepów convenience. W tych sklepach nacisk będzie położony na produkty świeże,  a także będzie rozbudowywana oferta typu „food to go”, czyli produktów gotowych. 

Drugi obszar aktywności to budowanie wielkości sprzedaży istniejących sklepów. Realizowane to będzie poprzez efektywne zarządzanie powierzchnią sprzedaży zgodnie z regułami category management. W ramach tego SPAR już mocno pracuje nad jakością i czytelnością ekspozycji produktów w sklepie poprzez wprowadzenie optymalnych planogramów. To element długoletniej strategii ciągłego doskonalenia jakości sklepów tak, aby sklepy sieci SPAR były postrzegane jako nowoczesne i atrakcyjne dla klientów. To zapewni  podstawy sklepom do wzrostu obrotów i efektywności, a co za tym idzie potencjału do poprawy oferty.

Ruszył Auchan Bio POPRZEDNI ARTYKUŁ

Ruszył Auchan Bio

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 562) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.