Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Spar Polska wprowadza nową komunikację marketingową

Spar Polska wprowadza nową komunikację marketingową, opartą o hasło „Moja okolica, mój Spar”. Nowa linia komunikacji jest już sukcesywnie wprowadzana w sieci.

Spar Polska wprowadza nową komunikację marketingową
Sklep sieci Spar w Krakowie. Fot. materiały prasowe Spar

Strategia oparta jest na czterech hasłach-filarach (Dumnie Polski, Wspieramy Lokalność, Wygoda Codziennych Zakupów oraz Doskonała Oferta, Niskie Ceny) i podkreśla przede wszystkim znaczenie polskości oraz dostępność lokalnych produktów oferowanych w sklepach Spar. Sieć chce w ten sposób jeszcze bardziej niż dotychczas uwypuklić znaczenie rodzimych produktów i potraw z nich tworzonych.

Celem nowej linii komunikacji jest również promocja rodzinnego charakteru zakupów, dokonywanych nie tylko wspólnie, ale co równie ważne przy dzisiejszym tempie życia – szybko i wygodnie w okolicznym sklepie. Takie zakupy to nie tylko zaoszczędzony czas, który można przeznaczyć dla najbliższych, ale także szeroki wybór spośród oferty asortymentowej oraz pewność pochodzenia produktów, po które sięga klient. Polski rynek od kilku lat obserwuje rosnący trend tzw. etnocentryzmu konsumenckiego, polegający na wspieraniu lokalnych producentów, dlatego Spar, będący częścią polskiej Grupy Kapitałowej Bać-Pol, wpasowuje się w ten trend i promuje zaangażowanie oraz wzajemne współdziałanie lokalnej społeczności, rolników i producentów. 

- Hasła-filary nowej komunikacji – Dumnie Polski, Wspieramy Lokalność, Wygoda Codziennych Zakupów oraz Doskonała Oferta, Niskie Ceny – mają dodatkowo zaznaczyć fakt, że Spar to sieć znajdująca się w polskich rękach, gdzie właścicielami sklepów są lokalni przedsiębiorcy działający w oparciu o franczyzę –wyjaśnia Michał Zych, Dyrektor Marketingu Spar Polska, odpowiedzialny za wdrożenie strategii.

Sieć zapewnia też coraz większą dostępność sklepów Spar w Polsce, których jest już obecnie ponad 250 oraz ciągłe dostosowywanie ich pod bieżące potrzeby konsumentów.

Nowa komunikacja jako pierwsza została wdrożona w testowanym w Krakowie przy ul. Stradomskiej koncepcie convenience i od tej chwili będzie wykorzystywana we wszystkich nowo otwieranych, a także odświeżanych sklepach sieci. Dodatkowo wszystkie sklepy sieci Spar Polska zostaną zaopatrzone w materiały POS wspierające komunikację nowej strategii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

SPAR RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.147.142.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.