Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Spar Polska wprowadza nową komunikację marketingową

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-11-2017, 12:58
Spar Polska wprowadza nową komunikację marketingową
Sklep sieci Spar w Krakowie. Fot. materiały prasowe Spar

Spar Polska wprowadza nową komunikację marketingową, opartą o hasło „Moja okolica, mój Spar”. Nowa linia komunikacji jest już sukcesywnie wprowadzana w sieci.

Strategia oparta jest na czterech hasłach-filarach (Dumnie Polski, Wspieramy Lokalność, Wygoda Codziennych Zakupów oraz Doskonała Oferta, Niskie Ceny) i podkreśla przede wszystkim znaczenie polskości oraz dostępność lokalnych produktów oferowanych w sklepach Spar. Sieć chce w ten sposób jeszcze bardziej niż dotychczas uwypuklić znaczenie rodzimych produktów i potraw z nich tworzonych.

Celem nowej linii komunikacji jest również promocja rodzinnego charakteru zakupów, dokonywanych nie tylko wspólnie, ale co równie ważne przy dzisiejszym tempie życia – szybko i wygodnie w okolicznym sklepie. Takie zakupy to nie tylko zaoszczędzony czas, który można przeznaczyć dla najbliższych, ale także szeroki wybór spośród oferty asortymentowej oraz pewność pochodzenia produktów, po które sięga klient. Polski rynek od kilku lat obserwuje rosnący trend tzw. etnocentryzmu konsumenckiego, polegający na wspieraniu lokalnych producentów, dlatego Spar, będący częścią polskiej Grupy Kapitałowej Bać-Pol, wpasowuje się w ten trend i promuje zaangażowanie oraz wzajemne współdziałanie lokalnej społeczności, rolników i producentów. 

- Hasła-filary nowej komunikacji – Dumnie Polski, Wspieramy Lokalność, Wygoda Codziennych Zakupów oraz Doskonała Oferta, Niskie Ceny – mają dodatkowo zaznaczyć fakt, że Spar to sieć znajdująca się w polskich rękach, gdzie właścicielami sklepów są lokalni przedsiębiorcy działający w oparciu o franczyzę –wyjaśnia Michał Zych, Dyrektor Marketingu Spar Polska, odpowiedzialny za wdrożenie strategii.

Sieć zapewnia też coraz większą dostępność sklepów Spar w Polsce, których jest już obecnie ponad 250 oraz ciągłe dostosowywanie ich pod bieżące potrzeby konsumentów.

Nowa komunikacja jako pierwsza została wdrożona w testowanym w Krakowie przy ul. Stradomskiej koncepcie convenience i od tej chwili będzie wykorzystywana we wszystkich nowo otwieranych, a także odświeżanych sklepach sieci. Dodatkowo wszystkie sklepy sieci Spar Polska zostaną zaopatrzone w materiały POS wspierające komunikację nowej strategii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH