Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

SPAR Polska zachęca franczyzobiorców do przeciwdziałania marnowaniu żywności

Sieć SPAR Polska inicjuje akcję proekologiczną pod hasłem „Płać mało, by się nie zmarnowało”. To kolejny krok polskiej sieci w kierunku promowania troski o środowisko, jednocześnie umożliwiający klientom zakup pełnowartościowej żywności po obniżonych cenach.

SPAR Polska zachęca franczyzobiorców do przeciwdziałania marnowaniu żywności
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 05-12-2019, 12:44

Wyrzucanie żywności to problem nie tylko straconych pieniędzy wydanych na jej zakup, ale również ogromne ilości zmarnowanej wody czy energii zużytej do jej wyprodukowania. Każda ilość wyrzuconej żywności na swój sposób przyczynia się do niszczenia środowiska naturalnego. Świadomość negatywnego wpływu na środowisko wśród konsumentów na całym świecie, w tym również polskich, wciąż rośnie. SPAR Polska, jako firma odpowiedzialna społecznie, postanowiła zaprosić sklepy zrzeszone w swojej sieci franczyzowej do ekoinicjatywy, przynoszącej obopólne korzyści – środowisku naturalnemu, jak i bezpośrednio konsumentom.

W ramach kolejnej inicjatywy SPAR Polska zachęca sklepy do wprowadzenia działań mających na celu zmniejszenie skali marnowania żywności i skutecznego komunikowania w placówkach produktów ze zbliżającym się terminem przydatności do spożycia. Ideą akcji jest sprzedaż ze znacznym rabatem pełnowartościowych produktów o bliskim terminie ważności, które klienci mogą bez obaw wykorzystywać. Takie działania pozwolą obniżyć skalę marnowania żywności, a jednocześnie zadbać o domowy budżet klientów, przyczyniając się do zmniejszenia wydatków przeznaczanych na zakup żywności.

SPAR Polska opracowała key visual akcji „Płać mało, by się nie zmarnowało” i przygotowała dla sklepów, które włączą się do niej, ofertę materiałów trade marketingowych, takich jak: specjalny pojemnik do ekspozycji produktów, naklejki oraz plakaty. Produktów z rabatem lub z obniżoną ceną będzie można szukać zarówno wśród artykułów wchodzących w skład tzw. asortymentu suchego, jak i produktów świeżych, czy np. nabiału. Wysokość rabatu będzie ustalana indywidualnie przez każdą placówkę handlową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

SPAR RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT    /    niemarnowanie żywności RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.143
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.