Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Spar testuje model sklepu convenience (galeria zdjęć)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-10-2017, 14:34
Spar testuje model sklepu convenience (galeria zdjęć)
Sklep Spar Express w Krakowie w formacie convenience. Fot. materiały prasowe Spar

11 października br. Spar Polska uruchomił w Krakowie przy ul. Stradomskiej 2 sklep w formacie Spar Express, będący pierwszym sklepem sieci funkcjonującym w nowym koncepcie convenience.

Segment convenience to format oparty na wygodzie zakupów, bliskości i dopasowaniu do miejskich lokalizacji. SPAR jako sieć multiformatowa poprzez nowy projekt chce jeszcze czytelniej spozycjonować sklepy w miastach w formacie SPAR Express pod kątem klientów żyjących w biegu, dokonujących regularnych zakupów w małych sklepach w okolicy oraz klientów kupujących pod wpływem impulsu.

Krakowski SPAR Express zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie Wawelu, całorocznie odwiedzanego przez niezliczoną rzeszę turystów, w tym również zagranicznych. Wychodząc im naprzeciw, w sklepie zastosowane zostało podwójne nazewnictwo oznaczenia kategorii, zarówno w języku polskim, jak i angielskim.

Asortyment sklepu nastawiony jest przede wszystkim na produkty świeże i tzw. food to go, dedykowane głównie klientom szukającym gotowych rozwiązań i stawiającym na wygodę. W swojej ofercie Spar Express przy ul. Stradomskiej posiada szeroki wybór kanapek, wrapów, sałatek, surówek i świeżych soków. Z myślą o turystach oraz osobach robiących szybkie zakupy śniadaniowe czy wpadających na aromatyczną, dobrej jakości kawę Costa i słodką przekąskę, typu muffiny, pączki czy croissanty, w niewielkiej przestrzeni sklepowej zaadaptowano także kącik kawowy.

Przy wdrożeniu modelu zwrócono również dużą uwagę na kwestię możliwości ograniczenia kosztów bieżącego funkcjonowania sklepu. Wybór asortymentu w krakowskim Spar Express, tak jak w przypadku wszystkich sklepów typu convenience, z racji ich wielkości, a jednocześnie różnorodności potrzeb kupujących, został skrupulatnie dobrany i przemyślany, aby komplementarnie zaspokajać misje zakupowe korzystających z niego klientów. Wygoda, szybkość zakupów, stosunek jakości do ceny, a nawet dostępność tzw. produktów prozdrowotnych są dziś bowiem jednymi z najistotniejszych trendów wpływających na wybory konsumenckie. Klienci chcą kupować szybko, mieć możliwość wyboru, kupować świeże produkty w mniejszych ilościach.

Spar Polska po okresie testowym nowego konceptu planuje sukcesywne jego wdrażanie również w innych lokalizacjach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 402) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.