Specjał chce napędzać sprzedaż w sklepach potężnym programem promocyjnym

Sieci Nasz Sklep i LD Holding wprowadzają program o zasięgu ogólnopolskim. "Zakupowy Szał" ma przynieść sieci znaczy wzrost obrotów, a 4000 sklepów potencjalnym uczestnikom akcji i producentom pozwoli osiągnąć założone plany sprzedażowe.
Sieci detaliczne GK Specjał w której skład wchodzą następujące formaty: Delikatesy Premium Nasz Sklep, Nasz Sklep, Nasz Sklep Express, a w ramach LD Holding brandy: Livio, Sieć 34 wprowadzają loterię w postaci „zdrapek" dla konsumentów, co ma uatrakcyjnić wizerunek obydwóch Sieci. W sumie do wylosowania jest ponad 100 000 nagród.
Jak podkreśla Marian Zych, wiceprezes LD Holding „będzie to gwarantowany strzał w dziesiątkę - zarówno dla właścicieli sklepów, producentów jak i dla klientów".
GK Specjał jest właścicielem największej franczyzy z polskim kapitałem. Obsługuje ponad 20 tys. odbiorców, w tym 4000 sklepów zrzeszonych we franczyzie Nasz Sklep oraz LD Holding. Swoją dystrybucję opiera na 15 oddziałach pokrywających obszar całej Polski.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!