REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Specjalne aplikacje na Black Friday

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 23-11-2015, 10:21

Wkrótce nadejdzie tzw. Black Friday, czyli zakupowe szaleństwo, które dotarło także do Polski. Polskie sieci odzieżowe organizują 27 listopada wyprzedaż swoich kolekcji w promocyjnych cenach. Aplikacje agregujące promocje umożliwią osobom zainteresowanym zakupami uzyskać niezbędne informacje.

REKLAMA
  1. Amerykańskie święto zakupów cieszy się ogromną popularnością w Stanach Zjednoczonych. Obchodzone tuż po Święcie Dziękczynienia przyciąga tłumy klientów, a zwłaszcza klientek, pragnących sprawić sobie lub najbliższym prezent znanej marki w niskiej cenie. Popularne sieci handlowe oraz mniejsze sklepy kuszą tego dnia wyjątkowo dużymi rabatami i ciekawą ofertą produktową.
  2. Czarny Piątek stał się również popularny w Polsce, głównie za sprawą sklepów internetowych, oferujących liczne okazje i promocje. Według danych Google AdWords, w październiku bieżącego roku liczba zapytań dla frazy Czarny Piątek/Black Friday w Polsce wyniosła już 60,5 tys. W naszym kraju sieci handlowe najczęściej przedłużają promocje na cały weekend, w przeciwieństwie do USA, gdzie promocja trwa tylko jeden dzień.

  3. W ubiegłym roku Black Friday cieszył się ogromnym zainteresowaniem klientów w Polsce. Według danych Blix wśród sieci odzieżowych, które organizowały wyprzedaż były m.in. Mango (30% na wszystko online i stacjonarne), Bershka (20% na całą kolekcję online), Diverse (20% na wszystko online i stacjonarne), Stradivarius (20% na całą kolekcję), Wojas (20% online), Mohito (30% na kolekcję online i stacjonarne na wszystko). Należy się spodziewać, że te sieci również w tym roku zaproponują ciekawą promocję.

  4. - Dla klientów Black Friday to szansa na zaoszczędzenie pieniędzy i zdobycie towarów, na które wcześniej nie mogli sobie pozwolić. Jednak zanim wybierzemy się w te dni na zakupy, warto je najpierw zaplanować, aby nie stracić cennego czasu. Aplikacja mobilna umożliwi szybki dostęp do informacji o oferowanych promocjach. Jednocześnie dowiemy się, które sklepy możemy odwiedzić, by skorzystać z obniżek, mówi Katarzyna Jaszkiewicz, kierownik marketingu aplikacji Blix.

  5. Te osoby, które czekają na polską wersję Black Friday i weekend pełen zakupów już teraz mogą skorzystać z aplikacji mobilnych i sprawdzić, jakie promocje oferują sklepy, w jakich cenach i gdzie warto się wybrać. To sprawi, że polowanie na okazje okaże się wyjątkowo udane.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH