Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

"Społem" chce otworzyć się na młodych klientów

- Naszymi klientami są głównie osoby w wieku powyżej 40 lat, lojalni wobec Społem, to nasza baza. Ale trzeba ją poszerzać, dlatego pracujemy nad coraz bardziej nowoczesną ofertą, która przekona do nas młodszych konsumentów - mówi Ryszard Jaśkowski, prezes Zarządu KZRSS „Społem" w wywiadzie dla rzeczpospolitej.

Ryszard Jaśkowski, prezes Zarządu KZRSS „Społem", fot. PTWP

Jaśkowski przypomniał, że od 2012 roku Społem wdraża program lojalnościowy działający już w ponad 50 spółdzielniach.

- Mamy markę własną obejmującą ok. 200 jednostek asortymentowych, która jest już dostępna w sieci ok. 1,7 tys. sklepów z blisko 4 tys., które działają pod naszym szyldem. Wprowadzamy też coraz więcej produktów ekologicznych. W Poznaniu działają już dwa sklepy wyłącznie z takim asortymentem, w innych pojawiają się odrębne stoiska. Eko-Społem to także jeden z rozwojowych pomysłów. Można powiedzieć, że doganiamy rynek, choć wiele jest do zrobienia - wyjaśnia prezes.

Więcej w Rzeczpospolitej

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Społem RSS ALERT    /    Ryszard Jaśkowski RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Anna 2017-08-17 13:07:28
    Z tych \"lojalnych klientów\" Społem \"doi ile się da (patrz: ceny w sklepach Społem na warszawskim śródmieściu). Otworzyć na młodych? Dopiero teraz? Tylko dlatego, że ubywa lojalnych?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.23.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.