Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Społem i Lidl stawiają na marki własne

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 13-10-2011, 08:20

- Na przełomie października i listopada w pierwszych 500 sklepach sieci Społem będzie można kupić parafarmaceutyki i suplementy diety, m.in. witaminy i magnez pod marką Zdrowie na Lux. Do końca roku w sieci pojawią się dżemy, makarony i czekolady pod kolejną marką własną Lux oraz herbata Rooneys - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna do końca tego roku w sieci Społem będzie dostępnych łącznie trzydzieści produktów pod marką własną. O rynek ten postanowił zawalczyć również Lidl. Marki własne ta sieć sprzedaje od wielu miesięcy, ale teraz sieć rozpoczęła poszukiwania polskich producentów gotowych dostarczać dla niego produkty, co ma pozwolić ograniczyć koszty i utrzymać niskie ceny własnych marek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Oo 13-10-2011, 08:49:
"O rynek ten postanowił zawalczyć również Lidl. Marki własne ta sieć sprzedaje od wielu miesięcy"

Lidl sprzedaje marki własne "od wielu miesięcy"??? Oo

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH