REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Społem i Lux jako marka własna sieci Społem

  • Autor: Wiadomości Handlowe
  • Data: 04-05-2015, 19:15
Społem i Lux jako marka własna sieci Społem

Krajowa Platforma Handlowa postanowiła poszerzyć ofertę marki własnej. Produkty marek Społem i Lux dostępne są już w sklepach PSS i placówkach gminnych spółdzielni. Firma ma szersze plany - informują "Wiadomości Handlowe".

REKLAMA

Jak czytamy w "WH", Krajowa Platforma Handlowa w segmencie żywności oferowała przede wszystkim  produkty suche, wody i napoje. Teraz asortyment się powiększa - w połowie roku oferta wzbogaci się o produkty nabiałowo­‑tłuszczowe. Firma pracuje jeszcze nad z dystrybucją mrożonek i wędlin.

Od ponad dwóch lat Krajowa Platforma Handlowa rozwija tzw. „półkę zdrowia”, na którą składają się preparaty OTC. Obecnie koncept ten jest rozszerzany i będzie kontynuowany pod hasłem „Społem na zdrowie”. Podobnie jak projekt chemiczno­‑kosmetyczny „Społem blisko domu”, który zostanie wsparty logotypem spółdzielni.

KPH rozszerza asortyment spożywczy pod marką własną. Na początek – w połowie roku – na rynek trafią pierwsze produkty nabiałowo­‑tłuszczowe. Ryszard Jaśkowski podkreśla na łamach "WH", że dziś problemem nie jest wyprodukowanie towaru dobrej jakości, ale zapewnienie mu jak najlepszej dystrybucji. W przypadku nabiału okazało się to o tyle łatwe, że spółdzielczość mleczarska wypracowała system dystrybucji, z którego skorzysta spółdzielczość Społem. Z innymi kategoriami będzie trudniej, ale trwają intensywne prace związane m.in. z dystrybucją mrożonek i wędlin. Pierwszy projekt będzie realizowany jeszcze w tym roku, w przypadku wędlin operacja może się wydłużyć, bo spółdzielcy poszukują ogólnopolskiego dystrybutora.

Jak zapowiada w rozmowie z "WH" Ryszard Jaśkowski, większość produktów oferowanych przez KPH będzie sygnowana znakiem Społem. Marka Lux będzie zarezerwowana dla produktów droższych, takich jak np. wyroby czekoladowe i alkohole. Powrót do renomowanych znaków, poszerzanie oferty oraz dostosowywanie jej do potrzeb odbiorców – oto najważniejsze zadania dla KPH na najbliższe miesiące, a może i lata.

Więcej www.wiadomoscihandlowe.pl

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 819) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH