Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Społem intensywnie rozwija markę własną

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 08-08-2014, 19:03

Obecnie w ofercie Krajowej Platformy Handlowej Społem znajduje się 198 produktów pod znakiem marki własnej. Oferta składa się z kilku grup asortymentowych: FMCG - produkty w marce własnej Społem, Lux oraz Roney's; produkty farmaceutyczne - produkty z kategorii „Zdrowie na Lux"; produkty AGD oznaczone logo „Społem", produkty Elektro - AGD oznaczone logo „Społem"; produkty wędliniarskie oznaczone znakiem „Smaczne Społem" oraz produkty w kategorii chemia i kosmetyki oznaczonych logo „Miss Klara" i „Mr. Klar".

Polski rynek detaliczny to ok. 19 proc. produktów marki własnej w sprzedaży sieciowej, ale też ok. 28 proc. w sprzedaży samej żywności. Za największą część sprzedaży tych marek w Polsce odpowiadają sklepy dyskontowe, w których marki własne stanowią nawet 85 proc. oferty. Wartość rynku produktów marek własnych szacowana jest aż na ok. 90 mld zł i stale rośnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH