Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Społem inwestuje w marki własne - cel 120 produktów. Innowacyjny projekt w realizacji

  • Autor: ŁS, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-08-2011, 15:51
Społem inwestuje w marki własne - cel 120 produktów. Innowacyjny projekt w realizacji
Społem złożyło już wnioski o rejestrację marek dla kilku produktów, będą to m.in. makarony, ryże, kasze, pasztety, piwo czy przetwory owocowo-warzywne. Zastanawia się również nad mrożonkami.

- W tym roku chcemy mieć ok. 30 produktów pod marką własną Społem, docelowo ma ich być 120. Na produkcję tych 30 wyrobów mamy już umowy z ośmioma producentami - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem.

Prezes KPHS ma nadzieję, że cała sieć społemowska włączy się w rozwój produktów private label. - Chcemy je sprzedawać wszystkim, nawet tym spółdzielniom, które współpracują z Emperią, poprzez Tradis i firmę PSD - jest ich ok. 50. Co ciekawe one już zadeklarowały udział w tym przedsięwzięciu. Markę własną Społem będzie można kupić tylko poprzez Platformę Handlową i określonych logistów. Mam nadzieję, że uda nam się w tej sprawie porozumieć z Tradisem i spółdzielnie będą mogły sprzedawać nasze produkty private label - tłumaczy Ryszard Jaśkowski.

Społem złożyło już wnioski o rejestrację marek dla kilku produktów, będą to m.in. makarony, ryże, kasze, pasztety, piwo czy przetwory owocowo-warzywne. Zastanawia się również nad mrożonkami.

- Są to przede wszystkim produkty, które wytypowały spółdzielnie. Niektóre z nich będą występowały pod marką Lux, ale nie wszystkie. Kończymy negocjacje dotyczące produkcji marki własnej z tak uznanymi markami jak Roleski, czy Makarony Polskie, które specjalizują się w towarach private label. Te firmy gwarantują także jakość produktu - wyjaśnia prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem.

Małgorzata Matan, dyrektor handlowy Krajowej Platformy Handlowej Społem dodaje: - Marki własne, są dla mnie priorytetem , w sieci sklepów Społem chcemy, żeby zaistniały już w tym roku, mam kilka projektów na ukończeniu. Bazuję na największych producentach w poszczególnych kategoriach danych branż , są to firmy sprawdzone, które utrzymują jednakową jakość towaru, ponieważ na jakości się opieramy. W naszych sklepach klient jest klientem stałym, robi zakupy systematycznie - wobec powyższego nasze marki własne muszą zachować najwyższe parametry jakościowe

- Przygotowaliśmy bardzo duży projekt, zupełnie innowacyjny w kategorii mass marketów, skierowany do producentów suplementów diety i parafarmaceutyków, polegający na wprowadzeniu półek zdrowia - mówi Małgorzata Matan.

Zdaniem Jaśkowskiego sklepy Społem muszą znaleźć alternatywę dla dyskontów, które stanowią wielkie zagrożenie dla sklepów tradycyjnych. Między innymi dlatego, że coraz więcej sklepów Biedronki czy Lidla otwiera się w sąsiedztwie placówek Społem. To w tej chwili największy problem dla sklepów tradycyjnych. Według niego rozwiązaniem które pomorze w konkurowaniu z dyskontami są właśnie marki własne Społem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • nedpolams@op.pl 06-05-2012, 21:23:
Społem i Przespołem , jestem zaszokowany tak genialna strategia , sczególnie ryżem jako marką własną. Zdecydowanie ten produk bedzie synonimem Społem.
Nie widze sukcesu z taką strategia.
  • kupiec 15-04-2012, 17:29:
Te rzeczone 30 produktów już można kupić w wybranych sklepach SPOŁEM!Są pod marką Lux,tak jak 240 sklepów pod tym brandem.Pojawią się też pod starym dobrym szyldem SPOŁEM-WKRÓTCE.
  • kmicic 26-08-2011, 07:31:
autor tego artykułu jest idiotą nie ma zielonego pojecia o temacie w/w kończ waść.... wstydu oszczędż....

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 948) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.