Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Społem inwestuje w marki własne - cel 120 produktów. Innowacyjny projekt w realizacji

  • Autor: ŁS, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-08-2011, 15:51
Społem inwestuje w marki własne - cel 120 produktów. Innowacyjny projekt w realizacji
Społem złożyło już wnioski o rejestrację marek dla kilku produktów, będą to m.in. makarony, ryże, kasze, pasztety, piwo czy przetwory owocowo-warzywne. Zastanawia się również nad mrożonkami.

- W tym roku chcemy mieć ok. 30 produktów pod marką własną Społem, docelowo ma ich być 120. Na produkcję tych 30 wyrobów mamy już umowy z ośmioma producentami - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem.

Prezes KPHS ma nadzieję, że cała sieć społemowska włączy się w rozwój produktów private label. - Chcemy je sprzedawać wszystkim, nawet tym spółdzielniom, które współpracują z Emperią, poprzez Tradis i firmę PSD - jest ich ok. 50. Co ciekawe one już zadeklarowały udział w tym przedsięwzięciu. Markę własną Społem będzie można kupić tylko poprzez Platformę Handlową i określonych logistów. Mam nadzieję, że uda nam się w tej sprawie porozumieć z Tradisem i spółdzielnie będą mogły sprzedawać nasze produkty private label - tłumaczy Ryszard Jaśkowski.

Społem złożyło już wnioski o rejestrację marek dla kilku produktów, będą to m.in. makarony, ryże, kasze, pasztety, piwo czy przetwory owocowo-warzywne. Zastanawia się również nad mrożonkami.

- Są to przede wszystkim produkty, które wytypowały spółdzielnie. Niektóre z nich będą występowały pod marką Lux, ale nie wszystkie. Kończymy negocjacje dotyczące produkcji marki własnej z tak uznanymi markami jak Roleski, czy Makarony Polskie, które specjalizują się w towarach private label. Te firmy gwarantują także jakość produktu - wyjaśnia prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem.

Małgorzata Matan, dyrektor handlowy Krajowej Platformy Handlowej Społem dodaje: - Marki własne, są dla mnie priorytetem , w sieci sklepów Społem chcemy, żeby zaistniały już w tym roku, mam kilka projektów na ukończeniu. Bazuję na największych producentach w poszczególnych kategoriach danych branż , są to firmy sprawdzone, które utrzymują jednakową jakość towaru, ponieważ na jakości się opieramy. W naszych sklepach klient jest klientem stałym, robi zakupy systematycznie - wobec powyższego nasze marki własne muszą zachować najwyższe parametry jakościowe

- Przygotowaliśmy bardzo duży projekt, zupełnie innowacyjny w kategorii mass marketów, skierowany do producentów suplementów diety i parafarmaceutyków, polegający na wprowadzeniu półek zdrowia - mówi Małgorzata Matan.

Zdaniem Jaśkowskiego sklepy Społem muszą znaleźć alternatywę dla dyskontów, które stanowią wielkie zagrożenie dla sklepów tradycyjnych. Między innymi dlatego, że coraz więcej sklepów Biedronki czy Lidla otwiera się w sąsiedztwie placówek Społem. To w tej chwili największy problem dla sklepów tradycyjnych. Według niego rozwiązaniem które pomorze w konkurowaniu z dyskontami są właśnie marki własne Społem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • nedpolams@op.pl 06-05-2012, 21:23:
Społem i Przespołem , jestem zaszokowany tak genialna strategia , sczególnie ryżem jako marką własną. Zdecydowanie ten produk bedzie synonimem Społem.
Nie widze sukcesu z taką strategia.
  • kupiec 15-04-2012, 17:29:
Te rzeczone 30 produktów już można kupić w wybranych sklepach SPOŁEM!Są pod marką Lux,tak jak 240 sklepów pod tym brandem.Pojawią się też pod starym dobrym szyldem SPOŁEM-WKRÓTCE.
  • kmicic 26-08-2011, 07:31:
autor tego artykułu jest idiotą nie ma zielonego pojecia o temacie w/w kończ waść.... wstydu oszczędż....

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH