Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Społem inwestuje w odświeżenie swojego wizerunku

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-09-2008, 11:07
Społem inwestuje w odświeżenie swojego wizerunku

Stoiska z ekologiczną żywnością, produkty pod marka własną oraz wspólna kampania marketingowo-reklamowa Społem oraz producenta napojów energetycznych Sport 4 Life ma pomóc przyciągnąć do sklepów spółdzielczych młodych konsumentów. Twarzą akcji jest piłkarz Marcin Baszczyński.

Społem chce ostatecznie zerwać z wizerunkiem marki kojarzonej z poprzednią epoką i pustymi pułkami. - Dzięki wspólnej akcji z producentem napojów energetycznych chcemy odświeżyć nasz wizerunek. Największą grupą stałych klientów sklepów Społem są osoby w średnim wieku oraz osoby starsze, obecne działania promocyjne mają przyciągnąć do naszych placówek młodych klientów - wyjaśnia Ryszard Jaśkowski, wiceprezes KZRSS Społem.

W ramach tej kampanii w wybranych sklepach prowadzone będą akcje promocyjne m.in. dystrybuowane będą gadżety z logiem Sport 4 Life oraz Społem. Obie firmy będą także wspólnie sponsorować regionalne imprezy sportowe.

To nie jedyne działania, które Społem prowadzi aby zyskać bardziej nowoczesny wizerunek. Już od kilku lat KZRSS wdraża program ekologiczny w ramach, którego powstało już około 60 stoisk ze zdrową, ekologiczną żywnością. Dzięki tym działaniom sklepy spółdzielcze chcą być postrzegane jako marka promująca zdrowy styl życia.

Program unowocześnienia wizerunku zakłada także wprowadzenie do sklepów spółdzielczych produktów pod marka własną Społem. Obecnie w placówkach sieci wśród klientów oraz pracowników prowadzone są ankiety dotyczące oferowanego już asortymentu jak również propozycji nowych rozwiązań. - Prowadzimy rozmowy z kilkoma producentami, jednak są one jeszcze w fazie wstępnej, dotyczą one wielu produktów m.in. napoi, nabiału, słodyczy i wielu innych - mówi Paweł Kochański, dyrektor ds. handlu i promocji KZRSS Społem.

W realizacji planu unowocześnienia i poprawy wizerunku sklepów zrzeszonych w KZRSS Społem mają pomóc nowe wizualizacje placówek i uruchomienie nowych marek np. sieci Lux oraz Znajomy Sklep.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH