Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dunnhumby przejmuje firmę Sociomantic Labs oferującą technologię reklamy osobistej

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 08-04-2014, 09:16

Dunnhumby Ltd., światowy lider w dziedzinie badań i analizy zachowań konsumenckich, należący do Tesco PLC, ogłosił przejęcie firmy Sociomantic Labs, oferującej innowacyjną technologię reklamy osobistej tzw. programmatic. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione.

Dunnhumby, zajmująca się badaniem i analizą zachowań konsumenckich w sposób tradycyjny oraz przez internet, której Tesco zawdzięcza swój sukces, właśnie kupiła Sociomantic Labs, lidera inteligentnej technologii spersonalizowanej reklamy cyfrowej. To pierwszy tak duży zakup Dunnhumby w obrębie sektora reklamowego. Jednak nie pierwszy wspierający cele strategiczne. W 2013 firma osiągnęła przychód na poziomie kilkuset milionów dolarów.

- Naszym strategicznym celem jest angażowanie konsumentów oraz zdobycie ich lojalności poprzez spersonalizowaną i wartościową komunikację marketingową, niezależnie od tego, gdzie kupują, w sklepie czy w internecie - informuje Simon Hay, CEO firmy Dunhumby Ltd. - Dzięki wprowadzeniu w życie tej priorytetowej dla nas strategii, media internetowe staną się bardziej przyjazne konsumentom i marketerom oraz będą lepiej odpowiadały na ich potrzeby. Wyniki obserwowanych przez nas dotychczas kampanii pokazują, że im lepsze dopasowanie przekazu, tym wyższe zaangażowanie i współczynnik odpowiedzi. Takie działania w skali ponad miliarda osób, będą czymś bezprecedensowym - dodaje Hay.

Personalizacja reklam w czasie rzeczywistym to naturalny kierunek rozwoju branży reklamowej. Wszystko po to, by idealnie odzwierciedlić potrzeby i preferencje konsumentów. Sociomantic Labs kładzie szczególny nacisk na budowanie zaangażowania kupujących w czasie rzeczywistym, dzięki pozyskiwaniu na bieżąco danych z CRM-ów firm współpracujących (ang. streaming CRM).

Sociomantic Labs GmbH to światowy lider w spersonalizowanej reklamie osobistej. Firma zatrudnia ponad 200 specjalistów w 16 biurach na całym świecie i centrali zlokalizowanej w Berlinie. Pracuje dla największych firm i marek w dziedzinie elektroniki, handlu, mody czy usług turystycznych, na ponad 60 rynkach obejmujących 6 kontynentów. W 2013 roku firma osiągnęła przychód przekraczający 100 mln dolarów.

- Dunhumby to światowy lider w budowaniu lojalności konsumenckiej. Jesteśmy pionierem nowych sposobów interakcji konsumentów ze specjalistami od marketingu. Działając wspólnie możemy pomóc firmom w tworzeniu ich przekazów reklamowych tak, aby oferowały spersonalizowaną komunikację z klientem zarówno w internecie, jak i na urządzeniach mobilnych - mówi Thomas Brandhoff, Dyrektor Zarządzający i współzałożyciel Sociomantic.

Dunhumby świętuje w tym roku swoje 25-lecie. Jako firma zajmująca się badaniami i analizami zachowań konsumenckich, swoją działalność rozpoczęła od stworzenia programu lojalnościowego dla Tesco. Aktualnie jest on uważany za jeden z najlepszych na świecie. Obecnie Dunhumby przetwarza i analizuje dane zdobyte dzięki 400 milionom konsumentów z całego świata.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 876) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH