REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Spółka z sektora e-commerce wchodzi na giełdę

  • Autor: PAP
  • Data: 29-11-2011, 10:12

Grupa Nokaut, spółka zajmująca się działalnością na rynku e-commerce, planuje pozyskać z emisji nowych akcji ok. 35-50 mln zł netto. Środki te spółka zamierza przeznaczyć m.in. na nabycie serwisów Skąpiec.pl i Opineo.pl, zakup nowego oprogramowania i dalszą ekspansję rynkową - wynika z prospektu emisyjnego spółki.

REKLAMA

Oferta publiczna obejmie 899.500 akcji serii A oraz 1.700.000 akcji serii C.

Wpływy brutto z emisji akcji serii C zostały oszacowane w przedziale pomiędzy 37,5 a 52,5 mln zł, natomiast wpływy netto w przedziale pomiędzy 35 a 50 mln zł.

Wpływy z emisji akcji serii C netto zostały obliczone poprzez odjęcie od zaplanowanej kwoty wpływów z emisji brutto szacowanych kosztów przeprowadzenia oferty.

W sumie do obrotu trafi 5.764.000 akcji serii A, 100.000 akcji serii B, 1.700.000 akcji serii C oraz 1.700.000 PDA serii C.

Cena emisyjna akcji serii C oraz cena sprzedaży akcji serii A zostaną ustalone w oparciu o wyniki procesu budowania księgi popytu, odpowiednio przez zarząd emitenta i wprowadzających oraz na podstawie rekomendacji oferującego. Cena emisyjna i cena sprzedaży będą równe i jednakowe dla obu transz.

Środki pozyskane z oferty publicznej spółka chce przeznaczyć na zakup serwisów internetowych Skąpiec.pl oraz Opineo.pl. Na ten cel spółka chce przeznaczyć ok. 10-12 mln zł pozyskanych z emisji akcji C.

Grupa Nokaut zamierza również przeznaczyć 18-26 mln zł na zakup nowego oprogramowania, potrzebnego dla modernizacji m.in. porównywarki cen, systemu płatności elektronicznych, dalszego rozwoju serwisu sklepyfirmowe.pl i integracji wewnętrznej.

Pozostałymi celami emisji podanymi w prospekcie emisyjnym spółki są: ekspansja rynkowa (w tym ekspansja zagraniczna oraz budowa marki spółki), na którą spółka planuje przeznaczyć 4-7 mln zł oraz War-chest, na który spółka planuje przeznaczyć 1-2 mln zł.

Oferującym jest Dom Maklerski BZ WBK.

Grupa Nokaut działa na rynku e-commerce. Prowadzi między innymi internetową porównywarkę cen Nokaut.pl, którą każdego miesiąca odwiedza ponad 2,5 miliona użytkowników.

Spółka prowadzi ponadto zintegrowany pionowo kanał dystrybucji SklepyFirmowe.pl - narzędzie do prowadzenia sklepów internetowych, ułatwiające automatyczną integrację oferty produktowej z porównywarką Nokaut.pl oraz sprzedaż reklamy internetowej (kanał bezpośredni i pośredni).

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH