Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Spółki z grupy Alma Market zakończą rok na plusie

W tym roku Alma Market otworzyła jedynie dwa sklepy. W przyszłym roku przybędą cztery kolejne. Firma stawia też na sprzedaż internetową - jej obroty w tym kanale rosną ponad 100 proc. rocznie - czytamy w Parkiecie.

Spółki z grupy Alma Market zakończą rok na plusie
Jerzy Mazgaj, prezes Almy, zapewnia, że wszystkie spółki z kierowanej przez niego grupy, czyli: Krakowski Kredens, Paradise Group, Vistula i Deni Cler będą miały zysk

Prezes Almy w lutym zapewniał, że głównym celem jest zakończenie roku bez straty. Spółka nie chce powtórzyć błędó i straty z 2009 r. kiedy wyniosła ona ponad 59 mln zł i była efektem zbyt wielu inwestycji, na co nałożyło się spowolnienie na rynku handlowym.

Jak informuje Parkiet po trzech kwartałach skonsolidowane przychody Alma Market wyniosły 877,9 mln zł i były niemal o 22 proc. wyższe niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Strata netto przypisana akcjonariuszom spółki dominującej przekroczyła 12 mln zł. Po trzech kwartałach 2009 r. strata wyniosła ponad 34 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jerzy Mazgaj RSS ALERT    /    Alma Market RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • Zbychó 2010-12-17 09:36:19
    \"Spółka nie chce powtórzyć błędó i straty z 2009 r. kiedy wyniosła ona ponad 59 mln zł i była efektem zbyt wielu inwestycji, na co nałożyło się spowolnienie na rynku handlowym.\" Wiecej gimnazcjalistow zatrudniajcie:)
  • Dostawca 2010-12-17 09:57:21
    Taaaa, głównie dzięki temu, że nie płacą swoim dostawcom.
  • Pracownik porządnych delikatesów 2010-12-17 10:29:13
    Spółki z grupy Alma Market zakończą rok na plusie ..i dlatego też Delikatesy Alma życząc swoim pracownikom \"wesołych świąt\"-jak żadna inna porządna firma-sprezentuje im TALON ...na jednorazowe zakupy z 15% rabatem, oczywiście w Almie.W końcu Alma-porządne delikatesy,porządny bonus dla pracowników
  • tata 2010-12-17 22:55:51
    rok 2011 pokaze, że dla delikatesów to rok marny Bomi na minusie bakatela 100 ML. ale to w innych dziedzinach i to sie w ogole nie liczy nie nalezy tego traktowac powaznie alma - fajna - i chyba najlepsza..... ale ile mozna przeplacac nawet we wloszech / wlosi rtezygnuja z delikatesow na rzecz aldika dlaczego kryzys Panie Dzieju Kryzys malo ludzi takich ktorzy by utrzymali takie sklepy a z resztą klientela almy je w restauracjach wode w granatowej butelce mozna kupic w necie 50 % ceny ale lansowanie bezcenne - za resztę zaplacisz mastercard - ale na tych klientow bym nie liczy, bo zaraz limit beda mieli przekroczony za te swoje lansowanie na ekranie 2011 bedzie rokiem prawdy dla delikatesow osobiscie kibicuje almie ma na pradwe dobry wybor jakosc obslugi ceny sie ne licza z ta jakoscia
  • ola 2010-12-17 22:57:45
    ciekawe na jakim plusie - czy liczyc tyle zysku co w pysku?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.226.234.20
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.